sobota, 10 października 2020

Wracamy :)

Hop! hop! Jest tu ktoś? Będę wdzięczna za mały znak od Was jesli nadal tu zaglądacie. My wracamy na bloga :) W koncu do tego dojrzałam. 

Przez ostatni czas sporo się u nas zmieniło. Przeprowadziłyśmy się i... jestesmy w trakcie kolejnej przeprowadzki :) Powoli kompletujemy meble i odliczamy dni do listopada.  Mam nadzieję, ze ekipa remontowa zdąży wszystko ogarnąć w terminie, bo już nie możemy się doczekać. Mrówki są już duże! Zuza ma 10 lat a Zosiek 9! Kiedy to zleciało ja się pytam!? Ja nadal zajmuję się tym co kocham czyli marketingiem. Od miesiąca pracuję też w piekarni w biurze i powiem Wam, że bardzo tą pracę lubię. Zajmuje mi ok 2-3 godziny dziennie - ogarniam zamówienia, zwroty i faktury.  

Jutro lub po jutrze napiszę wiecej. 

Miłego wieczoru :) 

1 komentarz:

Bardzo Ci dziękuję za komentarz:)
Jeśli jesteś tu pierwszy raz zostaw swój adres napewno Cię odwiedzimy:)
Obraźliwe komentarze będą natychmiast usuwane.