niedziela, 11 października 2020

Hello October!

 Hello October! 

Na ten miesiąc mam sporo planów dotyczących mnie samej. 

To będzie miesiąc pracy (intensywnej pracy) nad sobą. Jestem bardzo ciekawa efektów. Trochę się ich boję, ale też nie mogę się doczekać.

W tym miesiącu mam zamiar zadbać o siebie jak nigdy wcześniej. Będzie kosmetyczka, będzie fryzjer, ćwiczenia i zdrowe jedzenie. Ale będzie też… Psycholog! 

Tak! 12 października idę do psychologa. W końcu do tego dojrzałam i czuję, że to jest odpowiedni moment by zadbać o swoją głowę i uporać się z demonami, które we mnie siedzą. Ostatni czas nie był łatwy a moje reakcje na niektóre sytuacje trochę mnie zmartwiły. Dlatego stwierdziłam, ze czas najwyższy zmierzyć się z samą sobą i dowiedzieć się co mi w duszy gra. Liczę się z tym, że po wizycie mogę być w jeszcze gorszym stanie niż jestem, ale dam radę i małymi kroczkami wszystko przepracuję. Jak juz wspomniałam potrzebuję tego. 




Zawsze mi się wydawało, że człowiek w dorosłym życiu wie czego chce i ma poukładane w głowie. 

Ja Karolina. Lat 29 (za chwilę 30). Mam totalny rozpierdol w głowie. Jedyne co wiem to to, że nic nie wiem :) Moje życie aktualnie kręci się wokół pracy i domu. Przestałam czytać, przestałam oglądać ulubione filmy, przestałam spacerować. W ogóle przestałam żyć, bo tylko pracuję. Tak, tak ja wiem… żeby coś osiągnąć trzeba pracować, bo nic mi z nieba nie spadnie a hobby naszych dzieci, pies i moje zachcianki kosztują haha. Wiem też, że da się to wszystko połączyć tak żeby było miło, przyjemnie ale też pracowicie i żebym nie padła na pysk. Cały czas się zastanawiam jak to ogarnąć bez płaczu, ataków paniki i coraz częstszych wizyt w toalecie. Aktualnie mam dwie prace. Ta nowa jest w sumie moim widzi mi się i mogłabym odpuścić ale… nie chcę. Lubię tam chodzić. Zajmuje mi to kilka godzin w  tygodniu a pieniądze za te 3-4 godziny są całkiem niezłe. 


5 komentarzy:

  1. Tak, trzeba być dla siebie dobrym nie tylko od zewnątrz. Są specjaliści od tego, żeby nas "nakierować" na najbardziej twarzową fryzurę czy kieckę, ale ci od emocji też się przydają, na pewno! Prawdziwego błysku w oku nie da się wyczarować samym rozświetlaczem czy białą kreską na dolnej powiece. Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idź, idź, warto :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Detektywi Otwock - Usługi Detektywistyczne na terenie Otwocka. Dzwoń na numer 502 492 132, 535 440 037. Prywatni Detektywi Monika i Krzysztof

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo osób źle znosi tą porę roku i ja się do nich zdecydowanie zaliczam. Aby nie spędzać codziennie czasu pod kocem na kanapie postanowiłam w końcu przeprowadzić remont mieszkania. Zdecydowałam się nawet na zakup nowego piekarnika, ponieważ trafiłam na świetną okazję z 5-letnią gwarancją.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za komentarz:)
Jeśli jesteś tu pierwszy raz zostaw swój adres napewno Cię odwiedzimy:)
Obraźliwe komentarze będą natychmiast usuwane.