sobota, 28 marca 2020

Jak Wam się żyje?

Hej! Hej!
Jak się trzymacie w tych trudnych czasach? U nas w sumie nic się nie zmieniło. eM nadal chodzi do pracy a ja pracuję z domu. Jedyna zmiana to to, że dziewczyny są w domu. Na szczęście są już duże, zajmują sie same sobą i nie przeszkadzają mi w pracy.
Odkąd pogoda się poprawiła każdą wolną chwilę spędzają na dworze.
Dzisiaj Zuza zaczęła szyć strój zajączka na jutro.
Razem z Zośką organizują dla nas przedstawienie wielkanocne :D
No mówiłam, ze te moje Potworki już są ogarnięte! Aż jestem w szoku :D
Poza tym nic się nie dzieje poza tym, że bardzo się boję co to będzie i jak będzie wyglądała nasza przyszłość. eM ciągle mówi o kryzysie gospodarczym a ja jeszcze trochę i zostanę epidemiologiem. Moja wiedza na temat koronawirusa jest tak duża, że już mi się po nocach śnią wykresy.
Życzę Wam dużo zdrówka i pogody ducha. Mimo wszystko będzie dobrze!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Ci dziękuję za komentarz:)
Jeśli jesteś tu pierwszy raz zostaw swój adres napewno Cię odwiedzimy:)
Obraźliwe komentarze będą natychmiast usuwane.