poniedziałek, 14 grudnia 2015

Pierwsza wyprawa do kina :)

Wczoraj pierwszy raz zabrałam moje Mrówki do kina!
Trochę się bałam o Zuzię, że będzie wywracała oczkami, ale na szczęście nic się nie działo. 
Dostały ogromny popcorn, picie i ruszyły do sali.
Wybrałyśmy bajkę "Dobry dinozaur" bo nic innego nam się nie spodobało. 
Bajka jest... trochę smutna, mocna ale warta obejrzenia. 
Ryczałam w kilku momentach jak bóbr. Z resztą nie tylko ja bo inna mama wszyła z sali z rozmazanym makijażem :)
Z ręką na sercu polecam Wam tą bajkę. 
Pokazuje co to prawdziwa przyjaźń, odwaga i uczy że nigdy ale to nigdy nie należy się poddawać bo każdy może zostać kim tylko zechce, jeśli tylko bardzo będzie tego chciał i pokona strach.
Po raz kolejny przekonałam się, że bajki nie są tylko dla dzieci i że potrafią uczyć.
Na pewno jeszcze nie raz pójdziemy do kina.
Czekam tylko aż będzie znowu coś fajnego.

3 komentarze:

  1. super też mam zamiar chłopaków zabrać na ten film :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam również. Też się popłakałam. Pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam również. Też się popłakałam. Pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za komentarz:)
Jeśli jesteś tu pierwszy raz zostaw swój adres napewno Cię odwiedzimy:)
Obraźliwe komentarze będą natychmiast usuwane.