czwartek, 5 września 2013

Już mi trochę lepiej. Ale złe samopoczucie utrzymywało się do wczoraj. Odpuściłam ćwiczenia przez ten czas;/ Ale dzisiaj wracam z nową siłą:) Już nie chcę się odchudzać. Skoro mogę kupić na allegro spodnie w rozmiarze 38 to chyba jest dobrze:)
Teraz będę tylko rzeźbić i likwidować cellulit.
U Was też tak pięknie świeci słońce? Mi aż się buzia uśmiechnęła jak zobaczyłam wschodzące słońce:D 
Muszę ogarnąć pokój. ZNOWU. Nie mam już siły go sprzątać. Tak mi się nieee chce.

Moja siostra będzie miała profesjonalną sesję. Zrobi jej ją mój ex ze swoją dziewczyną za placek:) No ja tego placka nie upiekę:P 

Dobra zmykam! Nie mam weny a nie chcę smęcić o jakiś bzdetach:P
Miłego dnia!

9 komentarzy:

  1. to o ktorej wstajesz skoro widzialas wschodzace slonce? :D z tego co kojarze to dzisiaj o 6:20 wcale za jasno nie bylo, nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstałam o 4:11 a słońce widziałam po 5 takie czerwone prześwity:D

      Usuń
    2. o tej godzinie to ja sie na drugi boczek przekladam :P

      Usuń
  2. o proszę ja też chcę taką sesję za placek :D mogę sama upiec :D
    a słońce u nas piękne dziś też. W końcu! Bo ostatnie kilka dni było straszne...

    OdpowiedzUsuń
  3. A tam, to chudziutka jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj ja jak tylko urodze musze wziac sie za celilit.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubie jak tak znikasz. Chociaż pewnie zapracowana jesteś, wiadomo dzieci, praca, dom :) A czas i dzień ucieka niesamowicie szybko...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za komentarz:)
Jeśli jesteś tu pierwszy raz zostaw swój adres napewno Cię odwiedzimy:)
Obraźliwe komentarze będą natychmiast usuwane.