wtorek, 3 września 2013

Ciężki dzień

Byłam wczoraj z dziewczynami w mieście. Musiałam uzupełnić ich jesienną garderobę. Sporo kupiłam w sh. Byłam pozytywnie zaskoczona. 10zł za kg a ubranka jak nowe, wybór ogromny:) Jak spojrzałam na tablicę z cenami na cały tydzień to aż zaniemówiłam. Wtorek 4zł/szt Śr.3zł/szt Czw. 15zł/kg i Pt.20zł/kg oO. Szok!
Wybrałam wszystkie najładniejsze ubranka, wyszło 1,5kg;p Nie wiem dlaczego ludzie tam nie chodzą. Wszyscy rzucili się na największy sh a prawda jest taka, że ostatnio wybór mają marny. 
Jeszcze nigdy nie byłam tak wykończona po zakupach. Wykończona fizycznie bo wózek już nie jest taki lekki ale również psychicznie bo moje dzieci przeszły same siebie. Szczególnie Młoda. Liczyłam tylko do 10 i głęboko oddychałam ale byłam na skraju załamania, nawet łzy popłynęły. Ostatnio nie wiem jak sobie z nią poradzić. Zu jest grzeczna, chodzi za rączkę, w sklepie dobrze się zachowuje. eh... Po akcji w lidlu i ccc się poryczałam. Jeśli ktoś wczoraj w lidlu widział załamaną i sfrustrowaną matkę z dzieckiem wrzeszczącym w wózku z powodu kurtki to... Tak to byłam ja. 
Nawet mnie ten wyjazd nie cieszył jak zawsze. Chyba się starzeje.Misiek się śmieje kiedy jadę na zakupy do Biedry, po jedzenie itd. Nie jadę. Przynajmniej nie z tymi małymi diabełkami:P W czwartek mam dentystę więc się wyrwę na trochę i odetchnę. Powiedzcie mi że to przez pogodę. Prooooszę. Nie chcę wzywać super niani:P  

10 komentarzy:

  1. hehe tak to przez pogode kochana :) u nas tez zmieniła sie na taka ze ehhh.... a co do dzieci wrzeszczących w wózku to też mam z tym ostatnio do czynienia więc nie Ty jedna jakby co :*

    OdpowiedzUsuń
  2. a to ci buntowniczka mala. minie jej na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymaj się :). Z czasem bunt pewnie jej minie.

    OdpowiedzUsuń
  4. czasami tak dzieci mają że są nie do wytrzymania

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki dzień miała humorzasty w końcu to kobietka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam lumpeksy
    czuje sie w nich jak ryba w wodzie

    kobiety bywaja humorzaste
    i te duze i te male ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie?! MOW MI GDZIE! chce byc tam teraz, zaraz, juz!!!
    mysle, ze to bunt i sprawdzanie granic, na co moze sobie pozwolic :)
    wazne zebys byla konsekwentna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Znamy, znamy;-) Swoją drogą żeby wyjście do dentysty traktować jak wyrwanie się to trzeba być matką ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam to:), zakupy z dziećmi dają czasem "w kość".

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie w sh w piatki jest 2zl szt. a sobota 1zl szt. tez ubranka sa jak nowe niektore nawet z metkami.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za komentarz:)
Jeśli jesteś tu pierwszy raz zostaw swój adres napewno Cię odwiedzimy:)
Obraźliwe komentarze będą natychmiast usuwane.