poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Rodzinnie

Mój Michu zrobił się ostatnio taki rodzinny... W szoku jestem! Tydzień temu w niedziele poszedł z Nami na lody mimo że było gorąco oO a wcześniej nawet o tym nie myślał! Wczoraj zabrał Nas na zakupy! A ostatnio był z Nami w październiku. No w szoku jestem no!
Teraz planuje wypad do zoo i inne atrakcje a ja patrzę na niego i zastanawiam się czy mi chłopa nie podmienili:P O! I najlepsze! Kupił latawiec "dla dzieci" latał z nim tam i spowrotem a dzieci za nim ha ha :D
Cudowny jest. Oby tak już zostało

1 komentarz:

  1. wiesz to sie pisze że facio sie strzeje albo bardziej dogaduje sie z dziewczynkami i w końcu poczul sie tata"D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za komentarz:)
Jeśli jesteś tu pierwszy raz zostaw swój adres napewno Cię odwiedzimy:)
Obraźliwe komentarze będą natychmiast usuwane.