poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Testy część 1

Dzięki firmie Mam Baby możemy testować 
Zestaw szczoteczek edukacyjnych do mycia zebów
MAM LEARN TO BRUSH SET



Duża szczoteczka ma pomagać rodzicom w dokładnym myciu ząbków dziecka 
Szczoteczka z krótką rączką umożliwia dziecku samodzielne mycie ząbków
Szczoteczki są bardzo wygodne w użyciu, świetnie dopasowują się do ręki, są mięciutkie a ich wygląd zachwycił nie tylko Zuzie:)
U Nas większa szczoteczka jest Zu, pomagam jej umyć ząbki a później sama je szoruje:D
Mała szczoteczka została przydzielona Zosi która na jej widok aż piszczy z radości i pokazuje że mam jej ją dać:D
Tak myjemy ząbki :)
Drugi produkt jaki otrzymałyśmy to 
BUTELKA TRENINGOWA MAM TRAINER (220ML)
Butelka ma miękki ustnik, ciekawy motyw (który nie schodzi z czasem podczas mycia), łatwo się ja trzyma:D
Zuzia pierwsza dorwała sie do niekapka i od razu jej sie spodobał nie chciała się z Nim rozstawać.
Zosia dopiero po czasie załapała jak się z tego pije (trzeba przygryźć ustnik) i teraz nie chcę oddać go Zuzi;p
Powiem szczerze 
Jest to pierwszy kubek niekapek który słuzy Nam do dnia dzisiejszego, jest niezniszczalny! 
Polecam w 100%




5 komentarzy:

  1. U nas szczoteczka tez góra :) mała uwielbia jak jej się o myje a Pozniej sama probuje szczotkowac ząbki :) dziewczyny są super :) gwiazdki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas kubek niekapek w ogóle nie był tolerowany :)

    Cudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, ze mozecie testowac.. napisz wyniki pozniej ;);)) jak sie wszystko sprawdzilo ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie ja tam jeszcze nic od nich nie dostałam do testowania może i dobrze poczekam aż się drugi bobasek urodzi bo dla starszych dzieci nie wiele maja do zaoferowania.
    Może mam po prostu pech do tych testowań :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za komentarz:)
Jeśli jesteś tu pierwszy raz zostaw swój adres napewno Cię odwiedzimy:)
Obraźliwe komentarze będą natychmiast usuwane.