niedziela, 29 kwietnia 2012

Haotyczne przemyslenia po obejrzeniu starego bloga

Zaczelam przenosic posty ze starego bloga duzo tego jest wiec wolno mi idzie. 
Tak sobie czytalam te posty i zauwazylam ze przy pierwszym dziecku jest tak ze chce sie wszystko miec najlepiej jak najszybciej tysiace rzeczy w sklepach dzieciecych wydaje sie niezbedne i cudowne. Liczy sie czas do porodu jakby ten dzien byl jedyny i najwazniejszy w zyciu (bo jest;p). Po prostu wszystko jest takie DZIWNE (w sensie pozytywnym rowniez)! Bedac w ciazy pisalam to co mysle teraz mam dwie Mrowki i zastanawiam sie jak moglam byc taka haotyczna tu wozek tu spiochy butelki smoczki tysiace linkow do allegro bo ja chce to chce tamto bez tego nie przezyje! Masakra. Pierwsza ciaza jest cudowna bo jest pierwsza wszystko jest takie nowe i niesamowite bo przeciez pod Naszym sercem rosnie maly czlowiek. Nie wiem jak mam Wam przekazac to co czuje po przeczytaniu tych postow. Druga ciaza jest juz inna niz pierwsza, wiedzialam czego sie spodziewac juz tak nie "latalam" jak z oparzonym tylkiem po lekarzach i z "cierpliwoscia" czekalam do terminu (dotrwalam nawet do 41tc bez kombinowania;p) Drugiej ciazy juz sie tak nie przezywa nie ma czasu na intensywne odliczanie lezenie i myslenie "ja chce juz, niech to juz bedzie teraz, zaraz, natychmiast!;p) nie ma czasu na zdjecia brzucha oprawianie ich w rameczki dodawanie obrazeczkow itp bo przeciez drugi brzdac jest obok lata, wyje i chce do "memy" na raczki. W efekcie masz brzuch jestes "wyjebana jak sledz po sztormie" i masz drugie dziecko na rekach:) ale to tez jest piekne i w pewnym sensie nowe bo za pierwszym razem nie bylo tego pierwszego brzdaca domagajacego sie swoich praw:) 
Na szczescie okres ciaz mam juz za soba i bardzo dobrze:) Na jakies 10lat spokoj;p
I jeszcze jedno co mnie zdziwilo na starym blogu a raczej zasmucilo. Tyle osob sie wykruszylo z blogowego zycia sporo tez przetrwalo ale zal serce kluje za tamtymi. M&M strasznie ja lubilam pozniej sluch zaginal Karla-i-alex szukalam wytrwale ale juz nie znalazlam i wiele innych osob. Szkoda naprawde. Ale wciaz poznaje nowe osoby i bardzo mnie to cieszy:)

2 komentarze:

  1. Dobrze że my Was odnalazłyśmy ;) pozdrawiamy serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Melduję się w nowym miejscu ;) notka o jeszcze poprzedniejszym blogu, a tu znów nowy ;) ale to dobrze, w końcu w życiu ciągle się coś zmienia ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za komentarz:)
Jeśli jesteś tu pierwszy raz zostaw swój adres napewno Cię odwiedzimy:)
Obraźliwe komentarze będą natychmiast usuwane.