środa, 1 lutego 2012

Fajnie jest byc dzieckiem;p

Wygralam termometr smoczek i zestaw do paznokci dla maluszka:)
Musialam sie pochwalic;p
A co u Nas?
Darek od soboty jest w domu dopadlo go przeziebienie i jakies inne paskudztwo. Ja i dzieciary tez jestesmy chore.
Bede musiala jechac z nimi do lekarza.
W sobote mam zebranie w sprawie szkoly o ile moje dokumenty dojda (wyslalam poczta)
Wygralam na aukcji zestaw zabawek FP wszystkie w stanie idealnym i b. dobrym jest ich 15 szt za cale 180zl wczoraj liczylam ile zaplacilabym za nie w sklepie wyszlo 550zl za 7 szt
Bardzo sie z tego ciesze i nie moge sie doczekac az dojda:)

1. SŁOŃ INTERAKTYWNY PLAYSKOOL Z SZELESZCZĄCYMI, DZWONIĄCYMI ELEMENTAM, Z GRZECHOTKĄ

2. SŁOŃ NA SZNURKI FISHER PRICE Z DŹWIĘKAMI

3. SKRZYNKA NA LISTY FISHER PRICE Z DŹWIEKAMI ORAZ PIOSENKAMI

4. GARNUSZEK Z SORTEREM FISHER PRICE Z DŹWIĘKAMI ORAZ PIOSENKAMI

5. WIADERKO Z SORTEREM I KSZTALTKAMI FISHER PRICE

6. PERKUSJA Z DZIĘKAMI I SYGNAŁAMI ŚWIETLNYMI FISHER PRICE

7. ŻÓŁW Z MŁOTKIEM DO ZBIJANNIA KSZTAŁTÓW, GDY JE ZBIJESZ ZÓŁWIK WYSTAWIA GŁOWKĘ FISHER PRICE

8. PCHACZ SKŁADANY DO RĘKI, A DŹWIĘKAMI ORAZ OBRACAJĄCYM SIĘ KOŁEM Z KOLOROWYMI KULKAMI FISHER PRICE

9. GRZECHOTKA MOTYL FISHER PRICE

10. 4 KOSTKI SENSORYCZNE FISHER PRICE

11. BABY KUBUŚ PUCHATEK DISNEY FISHER PRICE

12. BABY OSIOŁEK DISNEY FISHER PRICE

13, JEŻYK SENSORYCZNY FISHER PRICE

14. BABY TYGRYSEK DISNEY FISHER PRICE

15. BABY PROSIACZEK DISNEY FISHER PRICE

Darek sie ze mnie smieje a ja jak male dziecko ciesze sie ze moje dzieci beda mialy takie super zabawki:) Zawsze mialam duzo zabawek i chce aby moje cory tez mialy. Nie stac mnie na kupienie nowych bo jednej sie wg mnie nie oplaca kupowac a taki zestwa wyniosl by bardzo duzo. Takze sie bardzo ciesze:)
W koncu ja tez jestem jeszcze dzieckiem hehe 21 lat to wcale nie tak duzo;p
A poza tym chyba kazdy rodzic kupujac zabawki spelnia jakies tam swoje marzenia z dziecinstwa;p Ja zawsze chcialam miec lalke baby born i dlatego moje coreczki dostana poza tym kazdy list do sw Mikolaja bede starala sie pozytywnie rozpatrzec kupujac chociaz jedna zabawke taka jaka chce moje dziecko.

Dzisiejsza noc byla straszna myslalam ze bede ryczec. Zosia nie chciala spac i Zuza tez sie zbuntowala. Zuzia spala z jednej strony Darek z drugiej ja posrodku a Zoska na mnie czulam sie jak sardynka w puszce!!! NIgdy wiecej!;p
Wczoraj zlozylam lozeczko Zu i wynioslam na strych bo tylko mi miejsce zajmowala a ona i tak o 22 ladowala u Nas wiec nie bylo sensu trzymac go w pokoju.
Dzisiaj zmusilam D do rozlozenia namiotu w pokoju zeby Zu mogla sie w nim bawic hehe niestety nieprzewidzialam ze bedzie taki ogromny;p (myslalam ze jest mniejszy:))

5 komentarzy:

  1. ja tez kupuje uzywane na allegro i tez fisher price, minus jest taki ze sa to zabawki angielskojezyczne i chyba dlatego ludzie sprzedaja je za bezcen. mrozy przyszly to wszystkie baktetrie wyziebi. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. o proszę no to super zestawik ;) owocnej zabawy życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow:)) Gratuluję wygranej w konkursie i wygranej aukcji:)) Dzieciaki na pewno się ucieszą:)))Nasze dzieciaki też lądują nad ranem w naszym łóżku:) i jest wtedy niezły ścisk...Mam nadzieję, że zabawki szybko dojdą i zabawa będzie udana:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno dzieci będą zadowolone z zabawek i długo im posłużą, bo co firmowe to firmowe. Ja moje oddałam koleżankom, jak dzieci mi urosły, te przekazały je dalej i ostatnio jedna kumpela się chwaliła że ma jedną naszą zabawkę z FP, a kupiona była osiem lat temu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no to nieźle pewnie jesli sa w miare dobrym stanie to czemu nie ja też chcialabym swojemu synkowi kupowac zabawki fajne które czsami on sam wybierze :) A nasz synek ne umnie z nami spać poprostu z rodzicami jest fajna zabawa a zasypia sie najlepiej w swoim lózeczku...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za komentarz:)
Jeśli jesteś tu pierwszy raz zostaw swój adres napewno Cię odwiedzimy:)
Obraźliwe komentarze będą natychmiast usuwane.