czwartek, 26 stycznia 2012

Damy rade!










Wiem juz jak zalatwic z energetyka. Bedzie ciezko zwlaszcza ze ja nie chce ponosic kosztow maja zabierac te slupy i wypad. Rozmawialam z J ona sie na tym troche zna i wspolnie mamy kilka sztuczek jak ich zalatwic. Energetyka to nic dobrego kombinuja tylko co by zrobic zeby nie ponosic kosztow. Dzisiaj ide robic zdjecia slupa i lini nad domem. Slup sie sypie a linie przy wiekszym wietrze ocieraja sie o siebie powodujac zagrozenie zycia. I nawet niech nie mysla ze wystarczy wymiana slupa i linii na izolowane. O nie! Mowy nie ma! Jestem tak wnerwiona ze moge gory przenosic. Wysle zdjecia mailem i opisze sytuacje i to czego od nich chce. Napisze tez listownie o co mi chodzi i pojde do J zeby podpisala. Oprocz tego rozpoczne proces budowlany chociaz moge nie dostac zgody bo linie... ale i tak zaczne w tym kierunku dzialac. I napisze ponowny list ze maja to usunac bo chcemy budowac a poza tym stwarza to zagrozenie dla zycia i zdrowia a przeciez w Naszych domach sa dzieci. A jesli to nie pomoze to oddamy sprawe do sadu ktora na 99% jest wygrana. Ale jestem na nich tak wsciekla ze nie oddam sprawy o usuniecie slupow oddam sprawe o odszkodowanie. Albo wyplaca Nam odszkodowanie albo usuna slupy na swoj koszt wybor nalezy do nich. Linie nie maja prawa przebiegac przez nasza posesje bo przebiegaja nielegalnie! W ksiegach wieczystych nie ma nic o zgodzie poprzednich wlascicieli na umieszczenie slupow. Zgody nie ma ani u Nas ani u J. Zalatwie ich chocby to mialo trwac nie wiadomo ile. Bedziemy mieli Nasze mieszkanko!


Dzisiaj na 15.30 jestem zaproszona do R ale jakos nie mam ochoty isc sprawa z energetyka mnie tak meczy ze wole siedziec w domu i popadac ze skrajnosci w skrajnosc najpierw euforia i sila do dzialania pozniej zwatpienie i bezradnosc. Ale wiem ze moge wygrac i to zrobie zwlaszcza ze jest po mojej stronie J.
Wczoraj bylam z Zu u lekarza z ta alergia i w szkole po duplikat swiadectwa. Wszyscy oszaleli na punkcie Zuzi:)
W sobote mam zebranie odnosnie nauki.

A tak z innej beczki. To co teraz sie dzieje w Polsce. To co wyprawia Tusk jest staje sie coraz gorsze. Jeszcze troche i bedziemy mieli powtorke z 81.

3 komentarze:

  1. Proste nie ma co odpuszczać :D nie daj się :) a to co robi Tusk to jest dramat;/ następne wybory wygra Palikot :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia w rozwiązaniu tego problemu, napewno wszystko pójdzie po Waszej myśli. 3mam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. ojj jakie słodkie zdjęcia:)) u nas wogole nie bło śniegu tylko dwa dni i zero śladu:(((
    buziaki dla was:***

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za komentarz:)
Jeśli jesteś tu pierwszy raz zostaw swój adres napewno Cię odwiedzimy:)
Obraźliwe komentarze będą natychmiast usuwane.