piątek, 16 września 2011

W co sie bawic

Zuzia wlasnie sie obudzila a teraz rozwala zabawki po lozku:) Kaze mi przytulac kota (ukochany pluszak naszego Babla) i wiewiorke sama tez je caluje sciska i robi aja:)
Cudowna jest ta Nasza ksiezniczka:) Lobuziak z niej straszny i kombinator;p
Potrafi po swojemu nasladowac pieska kotka krowke samochodzik itp
Straszny z niej nerwos i terrorysta wiecznie tylko na rece jak zobaczy ze wstalam to juz lapki wyciaga i 'dada' slowa mama nadal nie mowi :) Rano po przebudzeniu zaraz mnie sciska i caluje Darka tez jesli jest w domu:) Dzisiaj niestety moj Skarb do pracy pojechal z ta reka rozcieta...
Zuzia znow spi z Nami przenosze ja do Nas ok 24 bo nie mam po prostu sil wstawac w nocy. I chyba zeby ida bo strasznie sie slini i niespokojnie spi.
Zosia w dalszym ciagu nie chce wyjsc do Nas ale czekamy:)
Zastanawiam sie w co bawic sie z Zu, jakie zabawy jej organizowac szczerze nie mam pomyslow bawimy sie zabawkami i w chowanego tanczymy spiewamy chodzimy na spacery rysujemy ale mam wrazenie ze moge wiecej jej oferowac atrakcji ale nie wiem jakich...
Pomozcie jesli mozecie

4 komentarze:

  1. a moze w kolko graniaste lub baloniku nasz malutki.. nasi to uwielbiaja i zawsze jest kupa smiechu... lub udawanie zabek gdy skacza...( to bardziej dla Darka zabawa poki brzucha nie starcisz) lub stary niedzwiedz mocno spi... moze cos ci wpadnie i spodoba sie Zu...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też sie zastanawiam jak zabawiać moją Julkę w dzien ;p oprócz noszenia na rekach i bujania;p
    ciekawa jestem kiedy urodzisz, pewnie juz na dniach.ładnie nazwałaś córeczkę, moja Julka ma na drugie Zosia ;]]
    U mnie new zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z moją chrześnicą bawiłyśmy się w "Jedzie pociąg z daleka", ona lubi tańczyć więc puszczałyśmy muzykę i tańczyłyśmy itp. Może poszukaj w internecie,tam na pewno znajdziesz jakieś pomysły.
    Ciekawe kiedy wasze Zosieńka zdecyduje się opuścić swoje mieszkanko:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.uczdziecko.pl/male-dziecko/artykuly/artykul/zobacz/dwulatki-pomoce-edukacyjne-i-zabawki-1.html
    Buziaki dla dziewczynek : *

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za komentarz:)
Jeśli jesteś tu pierwszy raz zostaw swój adres napewno Cię odwiedzimy:)
Obraźliwe komentarze będą natychmiast usuwane.