sobota, 10 września 2011

Allegromaniaczka?

Od jakiegos czasu siedze na allegro i sledze aukcje, to juz moja obsesja sie stalo!!! Caly czas przegladalam art dzieciece i zakupilam mate o ktorej juz wspominalam:) Dzisiaj stwierdzilam ze teraz mi sie cos nalezy i czaje sie na sliczna szmizjerke! ale czy uda mi sie ja upolowac? Zobaczymy...
Bylam wczoraj u fryzjera (w koncu!!!) i czuje sie jak czlowiek a nie jaskiniowiec;p Mialam troche skurczy wczoraj ale nic ciekawego;p dzisiaj zadnych nie zaobserwowalam;p Zu urodzila sie 10 dni przed terinem dla Zosi 10 dni bedzie w poniedzialek byc moze po niedzieli...:) Boje sie jak cholera...;p
Wczoraj Zuzia zobaczyla na ulicy kolezanke i kolege i biegla do nich nie odwracajac sie na mnie;p Az sie zdziwilam ze potrafi tak szybko i dlugo biec bo miedzy naszymi domami jest niemala odleglosc:) Bawili sie razem do pozna a byli tacy czysci ze szok!!! Dzisiaj Mala jak tylko wyszla z domu patrzyla czy nie ma ich na drodze:) Oczywiscie w koncu na nich trafila i znowu biegiem:) Ciesze sie ze jest taka towarzyska i widze ze chetnie sie bawi z dziecmi moze sie wyszalec w domu ewidentnie sie nudzi w koncu sami dorosli sa... juz niedlugo bedzie Zosia i coraz bardziej nabiera pewnosci ze Zuzia sie ucieszy z siostrzyczki:):):)

1 komentarz:

  1. No to jak Zuzia spieszyła się na świat, to całkiem prawdopodobnie, że i Zosia też :) ja Danielka urodziłam 18 dni przed terminem, ale teraz się cieszę, bo wszystko tak szybko się potoczyło z zaskoczenia. Życzę, żeby z Zosią też wszystko poszło szybciutko :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za komentarz:)
Jeśli jesteś tu pierwszy raz zostaw swój adres napewno Cię odwiedzimy:)
Obraźliwe komentarze będą natychmiast usuwane.