sobota, 7 maja 2011

Zu spi. Rano znowu sama zasnela :) noc spedzila z Nami bo co chwile pakala przez sen i znowu noc byla niespokojna nawet obok mnie poplakiwala dopiero na rekach przestawala. Chyba bedziemy mieli pierwszego zebolka i sadze ze to on jest sprawca nocnych pobudek ale zobaczymy. Od rana mam zly humor ale to chyba norma ostatnimi czasy. Denerwuje mnie wszystko szczegolnie babcia... Upieklam dwa placki i zrobilam obiad a Zu wcisnelam w chodzik i odsunelam stol w kuchni takze mialam chwilke spokoju. Oczywiscie Zu w chodziku jest nie mniej niebezpieczna niz na czterech;p Wylala wode z miski Morisa moczac sobie przy tym rajstopki bo kapcie zgubila po drodze;p Jak ja wyjelam to zaczela gonoc Luisa (kot) biedny sie jej tak boi ze kiedys na zawal umrze;p musialam go ratowac bo zapedzila go w kat i chciala wytarmosic. Zjadla cala miseczke kaszki na sniadanko co mnie dziwi bo zawsze najukochansza byla flacha oczywiscie przed snem trzeba bylo mleko zrobic bo jak mozna isc spac pijac soczek on jest do popicia mleczka mama sie nie zna;p
Dzisiaj mamy grilla:) Fajnie bo pogoda ladna:) Zu polata troche po trawniku.

Ide na obiad poki Mala spi pozniej cos dopisze i zdjecia dodam z grilla;*


2 komentarze:

  1. zazdroszcze grilla bo u nas niestety pogoda wietrzna baardzo i w domu kolejny dzien...
    pytalas o noce.. od 4 miesiaca spia od 19 do 7 rano i nie ma z nimi zadnych problemow... rade daje sama.. obylo sie bez dobrych rad i pomocy babci jednej i drugiej i dobrze bo teraz od kazdego slysze ze mam ulozone i grzeczne dzieci...:)
    dasz rade z dwojka tylko niestety konsekwencja potrzebna i twoja cierpliwosc... bo zu zaraz wejdzie w okres taki jak moi maja ze bedzie sprawdzac twoja cierpliwosc gdzie moze wejsc i na co sobie pozwolici wtedy niestety trzeba byc stanowczym i nie poblazac...
    a co do szoku to byl ogromny bo nie bralam tabsow i sa to naturalne trojaki a ani u mnie ani u mojego meza nie ma nawet blizniat..:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego grilla życzę. Och cos wiem na temat zabków nie jest łatwo ale niedługo wszystkie wyjda i będzie oki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za komentarz:)
Jeśli jesteś tu pierwszy raz zostaw swój adres napewno Cię odwiedzimy:)
Obraźliwe komentarze będą natychmiast usuwane.