piątek, 22 lipca 2022

Obóz i prawko

 Heja!

Dziewczyny 8 lipca wyjechały na obóz harcerski na Mazury. To był ich pierwszy taki wyjazd bez Nas (nie licząc zlotu w czerwcu, ale to 4 dni) i to tak daleko od domu. Zawiozłam je autobusem bo eM w pracy. Trochę się bałam czy dadzą radę z tymi wielkimi plecakami, ale nie było źle :) Jak wsiadały do pociągu to łzy mi napłynęły do oczu. Tak samo było gdy pociąg powrotny wjeżdżał na peron. Jestem z nich bardzo dumna :) Wróciły bardzo zadowolone. Poznały nowych ludzi, zyskały pewność siebie i mnóstwo świetnych wspomnień :) Czekamy na kolejny wyjazd :)  

Od jutra eM zaczyna urlop i jak na prawdziwych Polaków przystało zaczynamy remont :D A tak serio to musimy pomalować ściany bo przez 1,5 roku pomalowaliśmy tylko kuchnię i część salonu a reszta ścian była tylko poszpachlowana i tyle. Poza tym u dzieciaków w pokoju ściany wyglądają jakby ktoś po nich chodził :P Podobnie jest na klatce schodowej (to akurat sprawka Zośki, która MUSI dotykać ścian jak idzie).

Zapisałam się na prawko! 18.07 - warto zapamiętać ten dzień :P Póki co ogarniam teorię w domu i idzie mi naprawdę świetnie! Zrobiłam 9/12 lekcji i zaliczyłam testy, które są po każdej lekcji na 80-100% Myślę, że całkiem nieźle :) Do środy mam zamiar wszystko ogarnąć a na początku sierpnia lecę na jazdy! Cieszę się, że mogłam wybrać miasto w którym chcę zdawać. Padło na Inowrocław :) 


Dobrej nocy! :) 

1 komentarz:

Bardzo Ci dziękuję za komentarz:)
Jeśli jesteś tu pierwszy raz zostaw swój adres napewno Cię odwiedzimy:)
Obraźliwe komentarze będą natychmiast usuwane.