wtorek, 18 czerwca 2019

Za chwilę wakacje!

Ten rok szkolny tak szybko minął...
Jutro idziemy na zakończenie roku a później dziewczyny jadą na wakacje do dziadków!
Basen już jest rozłożony, rower przygotowany a dziadek cały w skowronkach, ze Mrówki przybywają.
Mnie i eM w tym czasie czeka sporo pracy i może jakiś krótki, spontaniczny wyjazd tylko we dwoje. Ostatnio byliśmy z dziewczynami nad morzem. Pogoda nam dopisała i strasznie się wszyscy spiekliśmy! Fajnie było wyjechać, odpocząć i popatrzeć na zachód słońca w Mielnie.
Ostatnio często podróżujemy i planujemy kolejne wyjazdy całą czwórką.
Dzisiaj rano w drodze do szkoły kupiłyśmy dwa kilogramy cukierków i lizaki dla dzieci w szkole. Dziewczyny miały poczęstować wszystkich w swoich klasach, ot tak na pożegnanie. Jestem ciekawa jak im poszło. Niedługo idę je odebrać to na pewno zdadzą mi relację.
Ostatnio walczę z dietą i treningami. Srednio mi idzie bo... mam tysiące wymówek. Nie będę tu wszystkich wymianiać ale naprawdę ciężko mi jest zmusić sie do zadbania o siebie. Wiem jednak, ze muszę. Mam juz dość swojego obecnego wyglądu i wagi a przede wszystkim chcę zadbać o zdrowie. Nie wiem dlaczego tak ciężko jest mi wrócić do starej wagi. Za pierwszym razem odchudzanie poszło jak z płatka a teraz strasznie się męczę. Co chwilę gubię motywację i stale mam wymówki a przecież wtedy też miałam pracę, dom, dzieci i to malutkie a mimo to potrafiłam znaleźć na wszystko czas. W tym roku muszę schudnąć bo w przyszłym roku i za dwa lata czeka nas sporo ciekawych i rodzinnych wydarzeń na których wypadałoby wyglądać jak miliard dolców :D

1 komentarz:

  1. Ej kto jak nie ty :D Mało cie na insta - wracaj tam i walcz dalej!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za komentarz:)
Jeśli jesteś tu pierwszy raz zostaw swój adres napewno Cię odwiedzimy:)
Obraźliwe komentarze będą natychmiast usuwane.