niedziela, 18 stycznia 2015

Niedziela

Właśnie wróciłam z Naszego mieszkania <3 Byłam tam z dziewczynami pomóc D ale skończyło się na tym, że nie pomogłam praktycznie wcale a dziewczyny muszą się wykąpać :D ale fajnie było :) Po drodze wpadłyśmy do Biedry na owocowe zakupy i teraz będziemy obżerać się gruszkami :D
Mam jeszcze trochę pracy na dziś ale moje kochana szefowa zmniejszyła mi ilość postów:) Cudowna kobieta z Niej :)
Po pracy czekają mnie ćwiczenia i gorąca kąpiel:) Uparłam się i ćwiczę zawzięcie już trzy dni ha ha :) Szkoda tylko, że dieta mi nie idzie. O dzisiejszym dniu to nawet nie warto pisać bo zjadłam dużo za dużo.  A tak w ogóle to nasza nowa miejscowość działa na mnie motywacyjnie :) Tam WSZYSCY biegają :D Idąc na autobus minęłyśmy chyba z 10 biegaczy :)

10 komentarzy:

  1. no prosze a dziś już 18 odliczasz dni pewnie z niecierpliwością:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas bardzo dużo osób biega,jest taki jeden dziadek ok.70 lat biega dzień w dzień ,śnieg,upał,deszcz,mróz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A u nas właśnie nie :) Ja kiedyś próbowałam ale ludzie patrzyli na mnie jak na ufo więc odpuściłam. Ale w Z spróbuję ;) Skoro tyle osób biega to nikt nie będzie na mnie patrzył dziwnym wzrokiem :) Podziwiam starszych ludzi, którzy dbają o formę. Moi dziadkowie tylko siedzą przed tv i narzekają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka ekscytacja nowym miejscem zamieszkania jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę... zazdroszczę Wam tej przeprowadzki. My mieszkamy z teściami i powoli mamy dość.A

    OdpowiedzUsuń
  6. Biegaczy dzisiaj jak mrówek :P Powodzenia w ćwiczeniach i wytrwałości w diecie!

    OdpowiedzUsuń
  7. no proszę u nas w nowej miejscowości większośc jeździ na rowerach... znam to wszystko nowości ogarnianie tego wszystkiego ale dasz radę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też widuję często biegaczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. hahaha, to może zamieszkałaś w mojej okolicy, tu tez wszyscy biegają ;)
    Cieszę się razem z Wami, waszym przełomem, waszym nowym życiem - to zawsze jest mocno ekscytujące :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za komentarz:)
Jeśli jesteś tu pierwszy raz zostaw swój adres napewno Cię odwiedzimy:)
Obraźliwe komentarze będą natychmiast usuwane.