środa, 26 listopada 2014

Znacie osoby potrzebujące?

Hej!

Mam do Was ogromną prośbę! Pomożecie mi?

Na strychu Mam całe mnóstwo zabawek i ubrań z których moje Mrówki już wyrosły. Chciałam oddać je kuzynce ale wydaje mi się, że nie będą jej potrzebne... Chciałabym to wszystko oddać komuś kto na prawdę tego potrzebuje. Znacie jakieś rodziny z dziećmi w wieku 1-4, które są w potrzebie? Ja chętnie im pomogą wysyłając to co mam. Te rzeczy są w naprawdę dobrym stanie i nie potrzebnie niszczeją na strychu. Nam się już nie przydadzą a komuś innemu mogą sprawić radość.
Będę Wam wdzięczna za info.

Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. To świetny pomysł. Warto pomagać innym, szczególnie jeśli nie kosztuje to nas wiele.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja znam dwoje 3 letnich chlopcow sama daje im np ubranka po mili w neutralnych kolorach

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za komentarz:)
Jeśli jesteś tu pierwszy raz zostaw swój adres napewno Cię odwiedzimy:)
Obraźliwe komentarze będą natychmiast usuwane.