środa, 4 grudnia 2013

Środowo, słonecznie, ciasteczkowo!

Dzień dobry!
Od trzech dni wita Nas słońce! Do tej pory nie miałam okazji tego wykorzystać ale dzisiaj... Czeka Nas spacer! Uwielbiam mroźne zimowe dni gdy świeci słonko! Brakuje tylko śniegu trzeszczącego pod stopami:) 
Chciałam Wam wrzucić kilka zdjęć z ostatnich dni ale niestety nie mam programu do telefonu. 
Udało mi się jednak znaleźć kilka zdjęć z urodzin Mrówek


Nie śmiać się z tortów!:) Sama robiłam a jak wiadomo talentów za dużo nie posiadam:P
Dzisiaj w Tosinkowie wypatrzyłam cudne ciasteczka które moje Mrówy upieką za chwilę. Mam nadzieję że będą zajadały z takim samym namaszczeniem jak Dziewczyny Marty:)
Wczoraj dotarła do mnie wspaniała wiadomość! Ewa Chodakowska 18 stycznia organizuje warsztaty w Poznaniu. Idę! Idę! Idę! Już zapowiedziałam wszystkim i każdemu z osobna że mnie tego dnia NIE MA! Idę się zmasakrować i naładować endorfinkami:)
Ha ha jest moc!
Dzisiaj wracam do Skalpela. Dwa dni przerwy to zdecydowanie za dużo ale zdrowie ważniejsze:) Do świat 20 dni więc mam czas na nowe ciałko:) Dam radę!
I Wy też! Ruszać tyłki nie ma że się nie chce:P
Zmykam! 
Paaa:) :*

7 komentarzy:

  1. Też chce u mnie Chodakowską ! :D A tort super, liczą się chęci. pozdrawiamy i zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się tort bardzo podoba nie bądź taka krytyczna wobec siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No po takim wypasionym torcie to warto poćwiczyć ;)) Też liczę dni do świąt i mam nadzieję jakoś wyglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te torty :)! Jak ciasteczka, wyszły?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te torty!!!!

    Już nie mogę się doczekać wrażeń po treningu z Ewą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy odwiedzany dzisiaj przeze mnie blog i od razu czytam o ćwiczeniach z Ewą. Super, że jest nas tak dużo :) Życzę oczywiście wytrwałości w ćwiczeniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. torty świetne!
    2 dni przerwy w ćwiczeniach i zaczyna się mieć jakiegoś moralniaka, nie? ;) mam to samo!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za komentarz:)
Jeśli jesteś tu pierwszy raz zostaw swój adres napewno Cię odwiedzimy:)
Obraźliwe komentarze będą natychmiast usuwane.