środa, 13 listopada 2013

Coraz bliżej święta! Spotkanie blogerek 7 grudnia 2013!

Zbliżają się święta a ja coraz intensywniej myślę nad prezentami...
Moje dziewczyny są inne niż większość w ich wieku :P
Nie zgadniecie co chcą na gwiazdkę!
Zu- wóz strażacki 
Zosia- ciuchcię 
:D
Spokojnie już się przyzwyczaiłam :D
Na urodziny Zu dostała koparę a później zestaw majsterkowicza
a Zosia konika i Warsztat mechanika :D:D:D
Norma:)
Żadnych Barbie, lalek, świecidełek itd. Powoli zaczynam zastanawiać się czy aby na pewno miały być dziewczynkami ;)
Myślę, że spełnimy ich marzenia i podrzucimy Gwiazdorowi straż i ciuchcię. Od wujka dosaną sklep i zestaw lekarski. Od cioci klocki, najzwyklejsze bo takie są najlepsze:) Od dziadków ubranka. O co już poprosiłam bo od tych zabawek w głowach im się poprzewraca:) Z pradziadkami jeszcze nie rozmawiałam bo obecnie są sfochani:P ale o ubranka prosić będę ;)

7 grudnia w Poznaniu odbędzie się spotkanie blogerek, na którym będę miała zaszczyt być (razem z Mrówami) :) Oj mam stresa ogromnego!
Organizatorki spotkania Hej Misiek, Book&Cooking oraz Mazumazu dołożyły wszelkich starań by zdobyć licznych sponsorów i umilić Nam spotkanie za co bardzo dziękujemy :)
Firma Barney-Toys.pl postanowiła obdarować Nasze Dzieciaczki prezentami!
Zu otrzyma taką oto lalę
a Zosia
Wierzę, że dzięki nim moje Mrówki zaczną bawić się również zabawkami dla dziewczynek :)
Na stronie Barney-Toys znalazłam też straż pożarną którą z pewnością zamówię dla Zuzi:) Zosik również dostanie swoją ciuchcię! Wcześniej przeszukałam całe allegro bezskutecznie. Teraz mogę spać spokojnie:)
Kochane Moje! Zachęcam Was do świątecznych zakupów w tym sklepie. Ceny są naprawdę przystępne a wybór zabawek ogromny!

Post w pewnym stopniu sponsorowany ;)

Miłego dnia!

PS: Jak Wam minął długi weekend????:)

4 komentarze:

  1. A moja chce Myszke Mini, tylko nigdzie nie moge znaleźć jakieś interaktywnej tylko zwykle pluszaki. Fajna sprawa z tym spotkaniem Bllogerek :) powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas znów atrakcją są lalki i wózki bo tego w domu nie mamy gdy tylko idziemy gdzieś gdzie są małe dziewczynki Przemek przejmuje ich zabawki i się bawi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie dam rady chyba przyjsc :( za duzo na glowie mam, a akurat grudzien to najgorszy okres na uczelni :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za komentarz:)
Jeśli jesteś tu pierwszy raz zostaw swój adres napewno Cię odwiedzimy:)
Obraźliwe komentarze będą natychmiast usuwane.