środa, 24 października 2012

Kuchenne rewolucje:)

Ostatnio mogłabym nie wychodzić z kuchni:) Piekę, gotuję, gotuję i piekę ;p
"Chodzę" po blogach i wyszukuję coraz to nowszych przepisów które trafiają do mojego zeszytu:)
W ostatnich dniach zajadaliśmy
Ptysie, murzynka z musem śliwkowym i czekoladą, babkę z jabłkami i orzechami:)
Dzisiaj będziemy robić muffiny z jabłkami i cynamonem, pasztet z cukinii i bułeczki:)  Oczywiście jak nam czas pozwoli bo spacerek i zabawy muszą być:P
A jutro? Do jutra dużo czasu więc napewno znajdę jakieś ciekawe przepisy.
Na obiad dzisiaj zaserwuję filety z kurczaka... zastanawiam się jeszcze w jakiej wersji. Z sosem majonezowym czy z owocami?:) 
Rozpieszczam ostatnio domowników, oj rozpieszczam! Z resztą nie tylko ich. Pomimo tego że J się wyprowadził mama zawsze mu coś zaniesie do pracy:) Wczoraj stwierdziłam że jak będę tak kombinować to do wiosny się nie uwleczemy he he:)
Ale zawsze domowe wypieki są lepsze od słodyczy ze sklepów. Nawet moje Mrówki które placków, ciast i ciasteczek nie chciały ruszać bo jest przecież czekoladka zmieniły zdanie:) Przyznam się szczerze że dość mocno ograniczyłam im słodycze, więc cieszą się tym co mama upichci. 

12 komentarzy:

  1. Mmm pychota :) aż zazdroszczę tym domownikom :) :) na sama mysl dostaje sliniotoku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok-brzmi to wszystko przepysznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja filety z kurczaka bardzo lubię w kilku wersjach ;) są bardzo uniwersalne ;) może zamieszczę niebawem jakies przepisy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać-napewno z nich skorzystam:)

      Usuń
    2. póki co jeden, nie wiem kiedy się zbiorę na więcej ;)

      Usuń
  4. brzmi smaczne i się wyczuwa że lubisz to ja też lubię ale naprawdę nie mam jakoś motywacji by coś robić...

    OdpowiedzUsuń
  5. wpadnij do mnie, mąż byłby zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo sympatyczny blog. Miło spędziłam tu czas :) Będę wpadać częściej i będę obserwować :) Zapraszam tez do mnie http://modelinadoroslej.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cholera z nieba bys mi dzisiaj spadla z ta muffinka, szkoda, ze nie mieszkasz gdzies niedaleko... ;/ w sumie jade na antoninek ;d
    a niewiadomo gdzie kupic dobra muffinke. grrrr... ze w piekarniach takich cudow nie ma ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. plany nieco się zmieniły i zamiast muffinki jest Apple Crumble:) Pycha! Na muffinki zapraszam w piątek:D

      Usuń

Bardzo Ci dziękuję za komentarz:)
Jeśli jesteś tu pierwszy raz zostaw swój adres napewno Cię odwiedzimy:)
Obraźliwe komentarze będą natychmiast usuwane.