czwartek, 11 października 2012

Dzisiaj jestem sama z Maluchami więc szanse na naukę w ciągu dnia są zerowe. 
Może wypiję sypaną kawę i zarwę noc jak radziła A. ?
Ale z drugiej strony czy będę w stanie jutro cokolwiek napisać szczególnie że egzamin jest o 15?
Już raczej za późno na poprawę systemu nauki, robienie notatek i cholera wie czego jeszcze...
Trzeba zacisnąć zęby nauczyć się z tego co zrobiłam do tej pory i napisać. 
Kurczę w końcu to egzamin dla dorosłych, pracujacych, zajętych ludzi więc nie może być trudny prawda?
Na spotkaniu mówili że będzie A B C D 
Egzamin próbny mnie dobił ale cały czas mam nadzieję że był trudniejszy żebyśmy się wzięli do roboty.
Zastanawia mnie tylko to dlaczego na stronie szkoły jestem tylko ja zalogowana? Czy naprawdę nikt się tymi egzaminami nie przejmuje???
Chciałabym Wam bardzo podziękować za chęć pomocy lub próby ustawienia mnie do pionu:) A Blogującej mamie bardzo dziękuję  za pomoc w exel-u i word-zie. 
Z nieba mi spadłaś :D

8 komentarzy:

  1. dasz sobie rade, jestem pewna! :)
    powtorz na spokojnie wszystko, najwyzej zarwij te nocke albo chociaz do 2 posiedz. Mlode daj jutro z rana komus na popilnowanie przez 2-3 godzinki.
    i najwazniejsze- dobre nastawienie :)
    bede trzymac kciukii!!!
    a do nastepnych zacznij nauke juz po tych! z matmy postaram Ci sie pomoc w miare mozliwosci bo moje studia sa dosyc wyczerpujace.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczytaj troszke i odpocznij. Muzg niech 'odetchnie'bo co za duzo to tez nie dobrze :) zregeneruj sily na jutro. powodzonka

    OdpowiedzUsuń
  3. ale zrobiłaś na mnie ogromniaste wrażenie. Tak młoda osóbka dwoje dzieci, szkoła mąż a taka zaradna.... kurka wodna mi się czasami nie udaje aby nad tym wszystkim zapanować. Muszę systematycznie do ciebie zaglądać na blogusia i uczyć się i uczyć się ;) Czekam/czekamy na informację co z egzaminem ? Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  4. uda Ci sie... trzymam mocno kciuki:*:*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za komentarz:)
Jeśli jesteś tu pierwszy raz zostaw swój adres napewno Cię odwiedzimy:)
Obraźliwe komentarze będą natychmiast usuwane.