poniedziałek, 17 września 2012

Zuzia i jej powiedzonka+buciorowy dopisek

Zuzia rano po przebudzeniu
-Boli...
-Co Cie boli
-Pupa
-Od czego?
-Od srania!!! 
Ha ha oboje z D leżeliśmy i kwiczeliśmy ze śmiechu :D

-Aro (Hera pies sasiadow) aja, Kozia be!
Aro aja, Kozia be(...)
Kozia aja, Aro be
Aja Kozia!!!
Zuzia kocha Kozie!!!

-Zuzia, ciocia sobie wycina skórki bo ma duże rączki a Ty masz małe i nie możesz.
-Ciocia ma duzie łapy!!!


-Jaca hańba Ci!!!

Mój brat się zapomniał i powiedział stojąc w swoim pokoju
-Ale jebie!
Zuzia długo nie myśląc
-Ale jebie! Basia ale jebie u Jacy!


Wczoraj kupiłam sobie moje wymarzone kozaczki :D D też się bardzo podobają więc jestem podwójnie szczęśliwa:) W czwartek za nie zapłacę a później tylko czekanie aż przyjdą ok 8 dni bo jadą z Hiszpanii. Niestety na moją stopę dostać coś odpowiedniego graniczy z cudem a w tym sklepie chociaż coś oryginalnego jest:) 
Będę w nich spać ha ha:D

Wczoraj odkryłam że mamy w posiadaniu brązową i kremową farbę więc będzie malowanie i tapeta na jednej ścianie a dzieci nad łóżkami będą miały pszczółki ule i inne pierdółki:)

Jutro do oddania egzamin z fizyki jak mi idzie? Jestem w lesie :)
Pierwszy egzamin 12.10.2012 o 15 i jest to właśnie fizyka!

Dopisek:

I po butach! Okazało się że to model z czasów gdy firma robiła buty tylko na Hiszpanie a co za tym idzie? Nie nadają się na zime!!!
Muszę z nich zrezygnować ;( Ale mogli chociaż napisać że tylko przypominają kozaczki :(

5 komentarzy:

  1. Małe dzieci mają najlepsze gadki na świecie!! ;D Pochwal się butami jak przyjdą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hih dzieciaki umieją doprowadzić człowieka do płaczu ze śmiechu:P :) - a jeszcze jak nie umieją mówić dokładnie, to dopiero jest ubaw ! :)

    Pozdrawiam Was i zapraszam do mnie na bloga:
    http://sarenkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. tez mam ten problem z butami. Przeciez mowialm, ze Ci pomoge! tylko musimy sie jakos dogadac zeby sie spotkac :P

    a Zuzka to rozwala system :D Zosia tez bedzie niezle ziolko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiem wiem że mi pomożesz ale musiałam pojęczeć jaka ja biedna jestem ;p :D Oddałam przed chwilą próbny egzamin zobaczymy... będzie rzeź:D

      Usuń
  4. egzamin masz w dniu naszej rocznicy slubu czyli na pewno zdasz;) bede trzymac kciuki :*:*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za komentarz:)
Jeśli jesteś tu pierwszy raz zostaw swój adres napewno Cię odwiedzimy:)
Obraźliwe komentarze będą natychmiast usuwane.