sobota, 28 lipca 2012

Takie tam

Wczorajszy dzień był bardzo fajny:)
Praktycznie cały czas siedziałyśmy na dworku w basenie i piaskownicy:) Upał niesamowity dzisiaj chyba też tak będzie.
O 8 rano Zu już siedziała w basenie a ja lałam do niego wodę z węża podciągniętego do kuchni;p Woda była od razu cieplutka.
Dzisiaj wybieramy się z moją mamą na miasto, szkoda że nie mam kasy...;/
Wczoraj zamawiałam prezent od mojej siostry na urodziny stwierdziłam że żadnych zabawek już nie chce bo mają tego tyle że szok i połowa leży w kącie. Zamówiłam jej trampki, ze starych wyrosła a my we wrześniu musimy zrobić zakupy na jesień, teraz chociaż jedne butki z  głowy:)
Możecie mi powiedzieć jak się robi masę solną?

7 komentarzy:

  1. Ja robilam ale dokladnie nie pamietam. chyba niecala szklanka wody na szklanke soli ale sprawdz w internecie. ja tez z neta bralam.

    OdpowiedzUsuń
  2. 200g mąki
    200g soli
    125 cm3 wody
    Makę wymieszaj z solą i dodawaj wodę (tyle aby masa była plastyczna ale nie zbyt rzadka), wyrabiaj 5-10 minut.

    Ja korzystam z tego przepisu na masę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to na szklanki przekładam ;) Jedna szklanka mąki jedna soli i powoli dolewam wody jeżeli jest taka jak plastelina to dopiero robię. Potem na słońce żeby dobrze wychla i malowanko ;)

      Usuń
  3. dokladnie, szklanka wody, szklanka soli i chyba szklanka maki :P
    bedziecie tworzyc? piekne tycie trzewiczki! :D
    zapraszam do mnie nad jeziorko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od Pestki to juz calkiem niedaleko.

      Usuń
    2. Będziemy tworzyć:D i pomalujemy świecącymi farbkami;p a zaproszenie przyjmujemy:)

      Usuń

Bardzo Ci dziękuję za komentarz:)
Jeśli jesteś tu pierwszy raz zostaw swój adres napewno Cię odwiedzimy:)
Obraźliwe komentarze będą natychmiast usuwane.