piątek, 25 maja 2012

Żal, złość ogólnie cięzki dzień się zapowiada+dopisek

Babsztyl napisał że sprawę już założyła...jeszcze w mailu mnie obraziła i rzeczy które jej wysłałam niezrównoważona jakaś. Ciekawi mnie tylko jedno dlaczego na allegro jest ochrona praw kupujących a sprzedających nikt nie chroni przed takimi śmieciami!
Wczoraj cały dzień czekałam na kuriera z zabawkami i nie dotarł oczywiście. Zwyzywałam kuriera i napisałam maila do GLS dzisiaj dzwoniłam ale nie powiedziano mi czy dotrze czy nie... 
Szlag by to.

Dzisiaj odszedł Nasz piesek Spayki owczarek niemiecki mieliśmy go od 2006 roku zachorował weterynarz stwierdził świerzb i dał leki ale nie pomogły miał jutro przyjechać zobaczyć jak się psiak czuje niestety nie ma po co przyjeżdżać. Wczoraj jeszcze byłam u pieska zanieść mu parówkę i szyneczkę bo nie chciał nic jeść tylko pił. Jak do niego przyszłam to nawet nie podniósł głowy tylko patrzył tępo w przestrzeń. Stałam tam błagałam go żeby wstał mówiłam do niego a on nic patrzył tylko tak smutno. Dzisiaj rano D napisał że Spayk zdechł. Nie płakałam dopóki nie zobaczyłam jak mój brat idzie go pochować wtedy wszystko puściło i do teraz nie mogę przestać płakać.
Dopisek 13:05
Boję się tej sprawy konto na allegro jest na moją mamę i boję się że będą kłopoty. Ja ogólnie jestem panikarą i strasznie histeryzuję a na hasło "sąd" słabo mi się robi. Nie chcę się z nią sądzić. Chce tylko żeby pierwsza odesłała rzeczy wtedy oddam pieniądze. Pewnie będę musiała pokryć koszty sprawy sądowej... Aż się boję pomyśleć ile to może być niby nie może być mniej niż 30 zł. i nie więcej niż 100 000zł.
Dobrze że mam bloga bo w domu nie mam z kim o tym pogadać. D zaraz się złości jak zaczynam ten temat bo twierdzi że ta baba sobie może...
 Może Wy wiecie co sąd może zdecydować w najgorszym wypadku? 

Kurier dotarł:) Wózek jeszcze lepszy niż na zdjęciach:) Garnuszek też zrobił furore:)

Co spojrzę przez okno w kuchni mój wzrok pada na klatkę Spyka i cały czas mam wrażenie że zaraz go zobaczę jak patrzy w stronę okna albo jak biega z miską oznajmiając że jest głodny. Już nigdy go nie pogłaskam, już nigdy nie ukradnie i Zu rękawiczki...
Dzisiaj wszyscy płakali chyba najbardziej mój tata.

23 komentarze:

  1. Kochana nie przejmuj sie babszytylem...
    Wspolczucia, wiem jak to jest gdy odchodzi ukochany zwierzak...Ja to przezylam jakby odeszla osoba z rodziny :( Sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do pieska to jak moja Kora zachorowała na raka to też wyłam jak dziecko. Tyle że ją trzeba było uśpić... ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasza Saba też miała raka i trzeba było uśpić:(

      Usuń
  3. Zachowaj te obraźliwe mejle, będzie dowód w sądzie, że ta baba nienormalna jest!!! współczuję straty:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda pieska :( pamietam jak mój zdechł ((

    glupia ta baba jakas, mam nadzieje ze wszystko z tą sprawą sie ulozy.

    OdpowiedzUsuń
  5. ohh tak mi przykro:( do psa bardzo sie mozna przywiazac, straszne to:( i wcale taki stary nie byl, paskudna choroba.. jestem tu nowa, ale zaciekawil mnie Twoj blog wiec dodaje go do znajomych i bede odwiedzac;) jesli chcialabys miec dostep do mojego bloga, napisz pod komentarzem to przesle Ci zaproszenie;) bo emaila Twojego juz znalazlam w zakładce;)) pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeżeli ta baba rzeczywiście założyła sprawę i cię w mailu nawyzywała to zapisz tego meila i wydrukuj, to może być dowód w sprawie, jeśli sąd zobaczy że to dziwne niezrównoważone babsko które obraża wyzywa i nie chce się dogadać i zwrócić towaru to g***o zrobi :) i tylko się zbłaźni ! niczym się nie denerwuj ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się panicznie boję a szczególnie kosztów sądowych

      Usuń
  7. aha jeszcze jedno :) jeżeli ona jest nieprzyjemna w meilach i cie wyzywa to możesz też założyć jej sprawę :) o nękanie :) (teraz jest to modne bo niedawno weszło tyczy się to obrażania przez internet i telefon) trzymaj się ! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj współczuję z powodu straty pieska...Trzymaj się!!!

    Co się tyczy allegro, to ja się zastanawiam jaki ona powód podaje tego, że sprzęt niezgodny z opisem, bo chyba się nie czepia kolorystyki, wyglądu. Poza tym sprzęt używa już jakiś czas więc jeśli coś szwankuje to przecież sama mogła zepsuć...Z drugiej strony chyba można zrezygnować z zakupionej rzeczy jeśli się ją odeśle w ciągu 10 czy 7 dni od otrzymania...więc nie wiem. Mam nadzieję, że się to szybko skończy i pójdzie po Twojej myśli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona chciała zwrócić rzeczy zaraz po otrzymaniu bo niby wibracje nie działały (później mowiła działają) i siedzisko chodzika było poplamione ale ona nie kazała mi prać więc nie prałam. Nie zgodziłam się na zwrot bo wiem że wibracje działały przed wysyłką jedyną wadą bujaka były ślady po wylanych bateriach które w niczym nie przeszkadzały a ja nie wspomniałam o tym w aukcji bo nie wiedziałam że ktoś może się o taką głupotę czepić. Niby można zwrócić w ciągu 10 dni tak jest zaisane na allegro ale KC jest też że kupując od osoby fizycznej nie ma tego prawa i dlatego się nie zgodziłam. A teraz to już sama nie wiem. Niby się zgadzałam na zwrot później rezygnowałam i w kółko to samo bo ona cały czas chciała żebym ja pierwsza odesłała pieniądze. Prosiłam ją o przesyłkę za pobraniem to powiedziała że wyśle ale jeśli nie odbiorę w ciągu 5 dni to pójdzie do sądu wiedziała wtedy że w tamtym czasie nie miałam siana. Już nigdy nie wejdę na allegro

      Usuń
    2. No to jeśli nie musiałaś się zgadzać na zwrot to spoko:) nie masz się czy przejmować:) i tak jak inni radzą zachowaj wszystkie maile, bo mogą się przydać:)
      Trzymam kciuki żeby łatwo poszło:)

      Usuń
  9. biedny :( idzcie szybko do schroniska wziac nastepnego to wam rane w sercu zalata i dobry uczynek jeszcze bedzie :) a takie psy przeciez najwdzieczniejsze.

    a co do allegro to taka prawda, ze sobie baba moze :) pewnie cie straszy zebys kase oddala. nie panikuj! i najwazniejsze zachowaj wszystkie maile i wiadomosci. najwyzej postrasz ja, ze zalozysz sprawe o nekanie Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie chcę jej podawać o nękanie bo już sama ta sprawa mnie stresuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ale jak ona zalozy sprawe to bedziesz miala cos na kontratak :) nie denerwuj sie, nie ma sensu, mnie kiedys baba straszyla skarbowka, sadem i wszystkim na allegro. olalam, a baba wyzej srala niz dupe miala! ;)

      Usuń
  11. A co to za problem przesłać rzeczy za pobraniem? Mnie się raz tak zdarzyło, że wysłałam kobiecie torebkę, nie wiem jakim cudem ale u niej okazało się, że pasek jest urwany ( torebka wcale przeze mnie nie używana) jednak nie sprawdziłam gdy wysyłałam. Kobieta najpierw mnie ochrzaniła, to fakt, a potem dogadałyśmy się że wysyła mi torebkę za pobraniem i ja pokrywam koszty no bo moja wina... W ten sposób ani ona pierwsza nie wysyłała, ani ja pierwsza nie przelewałam jej kasy na konto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na odebranie przesyłki ma się 2 tygodnie jeśli wysyła się pocztą polską, więc te 5 dni to ona sobie może ale na pilates pochodzić...

      Usuń
  12. kochana zachowaj emaile...to nic ze allegro na twoja mame, twoja mama mogla podać ci haslo i nick... niech wysle za pobraniem... a ja mysle ze nie zglosila tego... tylko cie straszy...glupi babszytyl!


    ps wylacz literówke do komenatrzy

    OdpowiedzUsuń
  13. kochana maila na pewno zachowaj będą na Twoją korzyść!
    a pieska szkoda... ale taka kolej rzeczy :( wszystko umiera... :(
    trzymaj się. Będzie dobrze! Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze? na 99.999999999% ściemnia z tym sądem. Nie ma o niczym pojęcia w wie że dużo ludzi się tym stresuje ;) więc to wykorzystuje by mieć nad tobą przewagę.
    Z chodzeniem do sądu jest za dużo roboty, za dużo załatwiania - i za dużo kosztów nawet dla niej.
    Regularnie wszyscy wszystkich straszą sądami - taka moda niestety. Ale niewielu z nich wciela to w życie. Mnie wiele razy straszono sądem lub policją (ostatnim razem jak dostałam nowy numer "po kimś" . mi średnio co drugi dzień przez parę godzin telefon dzwonił a tam kobieta która wyzywała mnie od najgorszych i w każdym sms pisała że już już idzie na policję zgłosić to że ukradłam tamtej osobie telefon.)
    Podczas świetności mojego serwisu średnio dwa razy w tygodniu straszono mnie sądem, a jakoś nigdy nie miałam żadnej rozprawy :P

    Zaproponuj najbardziej oschle i urzędowo jak się da zwrot za pobraniem - postaraj się jak najbardziej by brzmiało że robisz jej tym przysługę bo minął już ustawowy czas na zwrot. Odbierz kiedy ci będzie pasować i po problemie. Nic w prawie polskim nie ma że ty masz pierwsza zwrócić pieniądze - ba. to ona najpierw powinna oddać pieniądze (w końcu jak idziesz do sklepu to najpierw płacisz a potem sprzedawca ci podaje towar).
    Tak czy inaczej. Nawet nie musisz jej zwracać pieniędzy:
    http://prawa-konsumenta.wieszjak.pl/konsument-w-swieta/265729,Reklamacja-kiedy-zwrot-pieniedzy.html

    Po prostu ci wyśle bujaczek. Wypierzesz go, wytrzesz plamę, upewnisz się że bujaczek działa (nagraj to na kamerkę) i odeślij z powrotem.


    Grunt to opanowanie i robienie się na "inteligentną sukę" - zazwyczaj taka postawa skutecznie odstrasza wszelkich pieniaczy myślących że jak rzucą słowo sąd to są góra. Kiedy masz czas by ochłonąć, spokojnie napisać maila to wcale nie takie trudne


    Współczuje pieska.

    Ania: http://damy-rade.mylog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jej pisałam o reklamacji ze wypiorę chodzik a bujaczek naprawię. Napisałam że ewentualnie mogę zwrócić kasę za bujak (50zl) Tylko że ja co pięć minut zmieniałam zdanie raz że zgadzam się na zwrot później to przemyślałam i pisałam że nie bo nie wiem czy mi kase odda ona mnie wtedy sądem straszyła a ja znowu że oddam bo się bałam. Teraz napisałam jej że jeśli sąd zdecyduje że ona ma odesłać a ja mam oddać kasę to oddam. Jeśli chodzi o pobranie to ona strasznie z tym kręci. Mój D powiedział że gdyby jej zależało na kasie to by przyjechała (mieszka o 100km od Nas) wyszłoby jej tyle samo za paliwo co za kuriera.

      Usuń

Bardzo Ci dziękuję za komentarz:)
Jeśli jesteś tu pierwszy raz zostaw swój adres napewno Cię odwiedzimy:)
Obraźliwe komentarze będą natychmiast usuwane.