piątek, 20 kwietnia 2012

Matki wariatki

Mialam juz dawno o tym napisac 
Nie wiem czy to widzialyscie w ddtvn ale mnie to osobiscie odrzucilo!
Aktorka przezuwa pokarm i podaje go z ust do ust swojemu synkowi!
Ja rozumiem ze sa na swiecie rozne dziwactwa i wogole ale w XXI wieku sa takie urzadzenia ktorymi mozna ten pokarm zmielic. Ogolnie to nie higieniczne z reszta tak samo jak wkladanie sobie do buzi smoczka ktory spadl na ziemie w celu "dezynfekcji" i pewnie o tym wie kazda mama ale i tak prawie wiekszosc tak robi wlacznie ze mna;p ale w zyciu nie wpadlabym na to by przezuwac pokarm za Zu czy Zoske o ble! Biedne dzieci!

Rozpoczelysmy wspolprace z MAM BABY:) Bardzo sie z tego ciesze i mam nadzieje ze bedzie rownie owocna jak wspolpraca z Canpol-em:)
Dzisiaj dodalam opinie na temat testowanych przez nas butelek i smoczkow wkrotce powinna sie pojawic na stronie a w zamian ma do nas przywedrowac niespodzianka:) Ostatnio byly nia trzy kolorowe lyzeczki:)
W maju dodam kolejny artykul chociaz nie wiem o co tym razem bedziemy walczyc bo zauwazylam ze w jednym miesiacu sa rzeczy przydatne takie jak termometr butelki itp a w kolejnym cos z zabawek. Niestety trzeba robic miesiac przerwy w pisaniu artykulow podczas ktorego jest czas na testowanie:)
Bierzemy tez udzial w konkursie  mam nadzieje ze uda nam sie cos wygrac:)

2 komentarze:

  1. ja też chce tak jak Ty brac udział w takich kampaniach jak to zrobiłaś?? ja tyle razy próbowałam i nic :/ chyba mam poprostu pecha...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fuj!! obrzydliwe mi się takie żucie jedzenia dla dziecka wydaje... :/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za komentarz:)
Jeśli jesteś tu pierwszy raz zostaw swój adres napewno Cię odwiedzimy:)
Obraźliwe komentarze będą natychmiast usuwane.