piątek, 24 lutego 2012

Ubranowe problemy

Mam problem z Zu a raczej z rozmiarem jej ubranek!!! Te rozmiary sa tak pomieszane ze ja juz sie pogubilam. Zu nosi 92, 98 i 104! Przegladam oferty na allegro i mam upatrzony ekstra zestaw na 104 ale spodnie sa az 12cm za dlugie a te ktore ma w domu na 104 sa idealne powiedzialabym ze za krotkie. Ja juz nie wiem jestem zrozpaczona.
Mam juz wybrane prezenty na Wielkanoc dla Babli. Yuya dostanie trojkolowz rowerek yebz mogla sobie tzlek wozic na wiosenno letnich spacerkach:) A Zoska dostanie pchacza albo cos takiego KLIK  co o tym sadzicie?
A i musze sie pochwalic w poniedzialek 20.02 Zosia pierwszy raz zlapala sie za nozke 22.02 opanowala nowa umiejetnosc do perfekcji i teraz probuje ugryzc stopke:) za to wczoraj 23.02 usiadla tzn jak ja posadze to siedzi podparta raczkami:) DUMNA JESTEM AH:);*
Zu usiadla jak miala 4,5 miesiaca siostra idzie w jej slady:)

3 komentarze:

  1. Super pomysły na prezenty! U nas nie kupujemy prezentów na Wielkanoc, za to czekają nas w maju urodzinki córci!!! Kalisa

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten pchacz :D
    A co do rozmiarówek, to faktycznie można się pogubić, ale w sumie jeśli spodnie są za długie, to zawsze można je skrócić, gorzej w drugą stronę.

    OdpowiedzUsuń
  3. och fantastycznie dziewczynki się pięknie rozwijają :) oby tak dalej a co do prezentu a nie lepiej juz dla Zu kupić rowerek biegowy?? na pewno sobie na nim poradzi no i szybciej opanuje równowagę na zwykły z padałkami Dla drugiej perełki dobry ten pchacz tylko czy będzie on poprawnie stabilny

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za komentarz:)
Jeśli jesteś tu pierwszy raz zostaw swój adres napewno Cię odwiedzimy:)
Obraźliwe komentarze będą natychmiast usuwane.