czwartek, 20 października 2011

Zosia spi a Zuzia bawi sie z pradziadkiem. Mam chwilke dla siebie.
Dzisiaj postanowilam wcisnac sie w spodnie sprzed ciazy i udalo sie nawet sie dopielam!!! tyle ze boczki wystaja;p niestety w miniowke sie nie moge wmiescic ale troche cierpliwosci...:) Po ciazy z Zuzia zeszlam z rozmiaru 44/46 na 42 teraz mam 42/44 chce miec 42 albo nawet 40 wtedy nie cwiczylam teraz doloze cwiczenia i mam nadzieje na wymarzony rozmiar i ladna figure:) Rozstepy mnie w sumie nie dopadly mam je na boczkach ale zawsze je tam mialam jak zbledna to nie bedzie ich widac prawie:) Tym razem moj brzuch nie uchronil sie przed nimi! mam az dwa rozstepy na dole brzucha ok 1cm-to oburzajace!!!;p a tak powaznie wcale sie tym nie przejmuje. Kiedys rwalam swobie wosy z glowy martwiac sie szerokimi biodrami razstepami i cellulitem a teraz wiem ze jestem sexy kocham swoje biodra i pupe jedynie cycki bym wymienila na wieksze^^ Moim szczesciem (dawniej tego nienawidzilam) jest wzrost! Mam 182 cm wzrostu i dzieki temu wygladam szczuplo:) Kiedys wstydzilam sie wzrostu teraz potrafie zalozyc 10cm butki i jestem szczesliwa:)
Dobra koniec tego gadanie bo popadne w samozachwyt:p
A co slychac u mrowek Z?
Otoz najmniejsza mrowka jest najbardziej rozwrzeszczanym dzieckiem swiata tylko placze placze i placze nie podoba sie noszenie lezenie ani smoczus jedynie jedzonko pomaga ale gdy sie naje dalej placze. Kolek nie ma kropelki okazaly sie jednak cudowne. Chyba taki charakterek wredny ma poprostu:) Zaczyna podnosic glowke interesuje ja wszystko w kolo potrafi skupic sie na mojej twarzy juz dlugo i na zabawkach tez. Zaczyna sie usmiechac tak slooodko:)
Starsza mrowka nazywana szefowa lub pania prezes doslownie daje czadu. Z misia Franusia zrobila sobie bujak i wiecznie na nim siedzi rzadzi jak pijany zajac duzo gada i wszystko rozumie! Ludzie pytaja ile ona ma lat sadza ze 2-3 bo jest tak rozumna i rozgarnieta. Wykonuje wszystkie moje polecenia nawet te ktore wydaja mi sie trudne i mysle ze nie zrozumie o co mi chodzi a ona rozumie! Przed spaniem lata po domu i daje buzi wszystkim domownikom pozniej robi "papa" bierze butelke mleka i herbatki smoka i marsz na gore do lozka. A rano gdy chce isc na dol robi Zosi "papa" Gdy mi sie przysnie to mnie caluje glaszcze po twarzy albo lize po nosie^^;p Uwielbia ze mna gotowac i piec wczoraj smarowala jajkiem ciasto na pizze (swoja droga ciasto fenomenalne nawet pizza hut sie chowa) jest kochaniutka:) Wczoraj karmila Morisa chrupkami zaczela mi je przynosic kladla mi na reke a ja "a co mam z tym zrobic" zlapala mnie za reke i przysunela psu pod mordke cwaniara:)

1 komentarz:

  1. ulala to mogłaś iść do "Top Model" :) to ja myślałam, że jestem wysoka mając 172 cm :P
    Ja na brzuchu nie mam ani jednego rozstępa, trochę mam na piersiach, ale nic specjalnie strasznego to to nie jest :P
    Kochana z takimi mróweczkami Z nie da się nudzić :)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za komentarz:)
Jeśli jesteś tu pierwszy raz zostaw swój adres napewno Cię odwiedzimy:)
Obraźliwe komentarze będą natychmiast usuwane.