wtorek, 17 maja 2011

9 miesiecy i 21 tc

Wczoraj Zuzula skonczyla 9 miesiecy:) Ten czas tak szybko leci a niedawno byla taka malutka i bezbronna.
W niedziele rozpoczelismy 21 tc:) Nie moge uwierzyc ze jeszcze +/- 19 tyg:) Te tygodnie zlatuja tak szybko ze czasami sie gubie. To chyba przez to ze mam Zu i czas z nia szybciej plynie:)
W poprzedniej ciazy strasznie sie to wszystko dluzylo bo nie mialam nic do roboty.
Jak pomysle ze jeszcze troche i bede miala moje dwa skarby przy sobie to az sie usmiecham:)
Zu spi z Nami glownie dlatego ze ma katar i kaszel a ja wole miec ja przy sobie.
Zreszta budzi sie w nocy tak czesto ze wstawanie do lozeczka jest bez sensu.
Dzisiaj bylo budzenie co godzine z zegarkiem w reku wczorajsza noc byla podobna za to przedwczoraj jakby dziecka nie bylo:)
Jak jej przejdzie to cale przeziebienie to wroci do lozeczka.
Co do usypiania to dalam sobie spokoj przyjdzie czas gdy sama zacznie zasypiac w lozeczku tymczasem wystarczy ze wezme ja na rece dam butle i dziecka nie ma. Nie jest to meczace a zasypia w 5-10 min.
Po niedzieli jedziemy z Mala po sandalki i jakies ubranka a ja przy okazji zrobie badania.
Darek nadal pracuje od rana do nocy wczoraj udalo mu sie wrocic o 20. Jest taki kochany:) Czuje sie jak na poczatku naszego zwiazku nie ma klotni i niepotrzebnych pretensji jest CUDNIE:)
Uwiebiam patrzec jak bawi sie z Zuzia i jak glaska brzuch:) Jestem szczesliwa bardzo:)
A ja mam nowa pasje... gotowanie.
Bardzo lubie stac przy garach i wymyslac obiady ktore smakuja D:)
Dzisiaj sa klopsiki w sosie koperkowym i jakies ciasteczka upieke.
Buziole:*

1 komentarz:

  1. pytalas o tabsy... lekarze zawsze uwazaja ze to przez tabsy hormonalnie rodza sie blizniaki lub wiecej a u nas natura zadzialala..:)

    co do zu to plozniej bedziesz musiala byc naprawde konsekwenta bo teraz spi z wami a pozniej bedzie sie dzialo...
    a napisalabys jak ty sie czujesz bo tydz juz spory a jak brzucho masz ??:) pewnie ci sie ciezko poruszac...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za komentarz:)
Jeśli jesteś tu pierwszy raz zostaw swój adres napewno Cię odwiedzimy:)
Obraźliwe komentarze będą natychmiast usuwane.