środa, 28 kwietnia 2010

Maly mistrz kamuflazu

I juz po wizycie:)

Na szczescie wszystko dobrze dzidzia rozwija sie prawidlowo i rosnie jak na drozdzach ma 560g!!!

Niestety nie wiemy jaka plec bo babelek jest w ulozeniu miednicowym i sprytnie zaslania sie nozkami-maly spryciaz!!! Mam jakies dziwne przeczucie ze bedzie sie tak ukrywalo az do porodu:)

Ale to na szczescie nie przeszkadza mi w kupowaniu ciuszkow bo doszlam do wniosku ze nie chce nic rozowego. Ten kolor jest przereklamowany a jest przeciez mnostwo pieknych kolorow pasujacych i do chlopaczka i do dziewczynki. Tak wiec roz stanowczo odpada:)

1 komentarz:

  1. acha przeczytałam w prawej kolumnie ile masz lat ;p
    19 ;)) jesteś młodsza ode mnie ;D
    Jeszcze raz Gratuluje maleństwa ;**
    3 maj się tam ;)
    Pozdrawiam ;**
    szczesliwy-zwiazek 28/04/2010 21:39:35
    brak hosta | brak www IP: 188.33.25.21

    Weszłam żeby zobaczyć co będzie a tu nie wiadomo, szkoda ;c
    a co do ciuszków to prawda róż jest już pospolity, ładniejszy jest fioletowy ;p
    u mnie jutro będzie new notka, bo jutro idę na zakończenie roku.
    Kochana ile Ty masz lat|?
    szczesliwy-zwiazek 28/04/2010 21:37:26
    brak hosta | brak www IP: 188.33.25.21

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za komentarz:)
Jeśli jesteś tu pierwszy raz zostaw swój adres napewno Cię odwiedzimy:)
Obraźliwe komentarze będą natychmiast usuwane.