czwartek, 6 października 2016

Paznokcie

Wybrałam się ostatnio do kosmetyczki.
Tego było mi trzeba! Mam nowe pazury i czuję się o wiele atrakcyjniejsza - naprawę :)
Na wtorek mam fryzjera, będę robić ombre :)
Wzięłam się za siebie i dobrze mi z tym. Dziewczyny warto znaleźć chwilę dla siebie i wyjść gdzieś, zrobić coś tylko dla siebie. To pozytywnie wpływa na samopoczucie i dodaje powera do działania.
Obiecałam sobie, że będę teraz regularnie chodzić na manicure.
Mam w planach też regularne dbanie o włosy i skórę.
Trzymajcie kciuki  :)

1 komentarz:

  1. też bym chciała mieć czas na takie wypady... ja tylko raz w miesiącu wypadam na 2 godziny do Dyskusyjnego klubu książki...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za komentarz:)
Jeśli jesteś tu pierwszy raz zostaw swój adres napewno Cię odwiedzimy:)
Obraźliwe komentarze będą natychmiast usuwane.