piątek, 9 września 2016

Zmęczenie

Jestem tak zmęczona tym tygodniem, że już nie mogę. 
W środę idąc do Zosi na zebranie miałam wrażenie że zaraz zasnę a wczoraj... 
miałam ochote się połozyć na srodku drogi i zasnąć albo ewentualnie zacząć się czołgać do domu. 
No nie mam sił, wszystko mnie boli i nic mi się nie chce. 
Na szczęście już mamy weekend i będę mogła odpocząć. Jutro przed 8 nie wychodzę z łózka :P 
Dzisiaj byłam na zakupach. Siedziałam w C&A dwie godziny i co? Kupiłam to co oglądałam od razu po wejściu do sklepu więc nie wiem dlaczego tyle czasu tam spędziłam...
Jeszcze ponczo muszę kupić, chyba w poniedziałek podjadę po nie. 
Dziewczyny póki co zadowolone. Zosia płakała tylko raz a tak to wstaje skoro świt i każe mi się ubierać bo trzeba wychodzić :D
Jutro idziemy na festyn a w niedzielę jedziemy do babci bo dawno nie byliśmy a babcia chce zobaczyć kolczyki Zuzi :)
Z moją dietą w miarę ok. Coraz więcej się ruszam, unikam słodyczy. Dzisiaj trochę zgrzeszyłam ale zaraz idę poćwiczyć. Byłam w Maku na śniadaniu i powiem szczerze ze dawno takiego swiństwa nie jadłam. Zjadłam jedną kanapkę a wrapa wywaliłam.

1 komentarz:

  1. u nas są takie upały że ja chodzę jak śnięta okazało się że mam bardzo niskie ciśnienie... kręciło mi się w głowie i miałam wrażenie że zemdleje...moje chłopaki też z miłą chęcią chodzą do przedszkola a drugi do szkoły

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za komentarz:)
Jeśli jesteś tu pierwszy raz zostaw swój adres napewno Cię odwiedzimy:)
Obraźliwe komentarze będą natychmiast usuwane.