wtorek, 27 września 2016

Wredne dzieci na horyzoncie!

Zuzi dokuczał chłopiec z klasy co jest dziwne bo byli razem w przedszkolu i nigdy na niego nie narzekała. Wczoraj powiedziała, ze P. mówi że jest gruba, śmierdzi, jest głupia i dziwna. Powiedziała mi to chociaż się wahała gdy miała powiedzieć, że on nazwał ją śmierdzielem :(
Powiedziałam jej, że cieszę się, że mi o tym powiedziała a ona na to
"Mamo a co miałam zrobić? Stać z założonymi rękami?" :)
Napisałam wiadomość do Pani a Zu wytłumaczyłam, że jeśli sytuacja się powtórzy ma powiedzieć Pani i mi. Powiedziałam jej też, ze ma się nim nie przejmować, że cudza opinia powinna nas najmniej obchodzić bo zarówno ja jak i ona wiemy, ze jest cudowną, mądrą dziewczynką i nie musi słychać zdania innych na jej temat.
Dzisiaj dostałam maila od Pani, która stwierdziła, ze porozmawia z dziećmi ale jest w ciężkim szoku bo Zuzia nic jej nie mówiła a P nigdy nie była agresywny, według niej to bardzo spokojne dziecko...
No ok... ale ile ona go zna? Ledwo miesiąc, dzieciaki nawet dobrze się nie zdążyły rozkręcić w nowym miejscu ale ok... odpisałam że dziękuję bardzo.
Zu mówi że miała rozmowe z Panią i P, niby się przyznał, przeprosił i dzisiaj jej nie dokuczał.
Cieszę się ale jednocześnie martwię i zastanawiam skąd w dzieciakach tyle jadu? Z domu to wynoszą? Wrrrr....
Zośka by mu w łeb palnęła jakby ją przezywał i blokował przejście ale Zu... ona jest taka milutka, delikatna, kulturalna... jak mama :P i przez to ma problemy.

1 komentarz:

  1. u mnie było podobnie tylko że w przedszkolu bliźniaki Mateuszkowi dokuczali ale nie chciał mi powiedzieć wygadał się babci Babcia mi powtórzyła a ja porozmawiałam z synkiem że o takich rzeczach się mówi że po to mam mamę by go chroniła i radziła w takich sytuacjach.... Poszłam do Pani Pani porozmawiała ogólnie w całej grupie i chłopaki przestali Mateuszkowi dokuczać.... Mateuszek obiecał że jak w szkole ktoś będzie mu dokuczał to napewno powie a ja mu powiedziałam tak z wroga z osoy która Ci dokucza zrób swojego przyjaciela.... póki co na razie nie mamy problemów z dokuczaniem

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za komentarz:)
Jeśli jesteś tu pierwszy raz zostaw swój adres napewno Cię odwiedzimy:)
Obraźliwe komentarze będą natychmiast usuwane.