piątek, 2 września 2016

Koniec wakacji :)

W przedszkolu zadziwiająco dobrze. Pani nie może sie nadziwic jak Zosia się zmieniła przez wakacje. Stała się pogodna, pewna siebie i pracowita... Sama jestem w szoku bo jeszcze wczoraj od rana wyła i trzymała się futryny bo nie chciała iść... A po południu? Nie to dziecko! Dzisiaj w podskokach zasuwała :P
Zuzia miała wczoraj rozpoczęcie w zerówce. Jest w grupie ze swoją przyjaciółką i jest zadowolona.
Ja ciut mniej bo w szkole jest straszny chaos i brak organizacji ale mam nadzieję, że się ogarną niedługo :)
Teraz weekend a od wtorku basen i prawko :)|
W końcu czuję, że zaczynam panować nad swoim życiem. Zrozumiałam wiele rzeczy i cieszę się tym co mam i walczę o to czego pragnę ;)
Dzisiaj byłam w Pepco, nakupiłam mnóstwo rzeczy do domu. Niestety nie dostałam lampek i siedzisk na które polowałam. Jak D skończy remont to Wam pokażę nasze mieszkanko.
Na dzisiaj mam jeszcze mnóstwo pracy i trening. Mam nadzieję, że ze wszystkim się wyrobię.
Zapraszam na mojego instagrama @ogarnijsiesiostro :)

2 komentarze:

  1. Super, że Wam się wszystko układa! Trzymam kciuki, żeby teraz dalej równie dobrze szło.
    A ja na insta też jestem i już Cię "dorwałam" 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. tak chwile czasu dla siebie są bardzo ważne moje też poszły do szkoły i przedszkola tylko najmniejszy ze mna w domku siedzi :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za komentarz:)
Jeśli jesteś tu pierwszy raz zostaw swój adres napewno Cię odwiedzimy:)
Obraźliwe komentarze będą natychmiast usuwane.