poniedziałek, 19 września 2016

Jesień

Czujecie ten zapach w powietrzu?
To jesień :D Czuć ją od kilku dni. Niby jest ciepło, niby słońce świeci ale powietrze już nie to... Uwielbiam ten zapach. Nie wiem jak Wy ale ja czuję liście, ziemię i powietrze. Ma taki cudowny, chłodny orzeźwiający zapach. Każda pora roku inaczej pachnie, każda pięknie na swój sposób. Nie potrafię wybrać ulubionej. Zawsze zachwycam się tymi zapachami.
Wczoraj Zuzia stała przy uchylonym oknie i wąchała :D Krzyczała "Mamo jak pięknie pachnie to powietrze! Chodź powąchaj! Ahhhh... uwielbiam" A ja tak stałam, patrzyłam na nią i moje serce rosło. Dzieci dostrzegają tak wiele w otaczającym nas świecie. Widzą wszystkie małe i niby nieistotne szczegóły a to one są właśnie najpiękniejsze w życiu i najważniejsze. Stanęłam koło niej i też wąchałam :D
Co do mojego samopoczucia już jest lepiej. Myślę, ze dopadło mnie przesilenie jesienne i stąd ta niemoc. Wyspałam się przez weekend, zakończyłam detoks teraz piję koktajle rano i wieczorem jako dodatek do śniadania/kolacji. Czuję się lżejsza chociaż dopiero 3 kg za mną. Do końca miesiąca chcę zobaczyć 99 na wadze. Zobaczymy czy się uda.
Zosia ma urodziny za 10 dni. Mam zamiar zrobić piniatę do przedszkola i upiec ciasteczka :)
Jeszcze nie kupiłam jej prezentu ale mam juz upatrzone dwa. Od wuja dostanie ogromnego dinozaura a od cioci encyklopedię o dinozaurach. Babcia z dziadkiem pieką tort... w kształcie dinozaura :D
Możecie się domyślić jaki prezent będzie od nas i jak będzie wyglądała piniata... DINOZAUR :D
Dzisiaj siedzimy wszystkie trzy w domu. Ciężka noc za nami. Zuzia kaszlała, bolało ją gardło a Zosie bolał brzuszek. Obie mają kaszel a mnie boli gardło. Zaczeło się...

3 komentarze:

  1. no niestety choroby się zaczęły z pójściem do szkoły i przedszkola u nas jakoś się obyło bez antybiotyków zdrówka dla Was

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas to samo :/ kaszel i katar...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehh jesien i uroki takiej pogody... u nas też Kinia kuruje się w domu i narazie do przedszkola nie chodzi... masakra... mnie tez bolalo gardlo, ale na szczescie juz lepiej...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za komentarz:)
Jeśli jesteś tu pierwszy raz zostaw swój adres napewno Cię odwiedzimy:)
Obraźliwe komentarze będą natychmiast usuwane.