piątek, 16 września 2016

Dzisiaj zdecydowanie był TEN dzień!
O co mi chodzi? Po prostu po dwóch tygodniach wstawania o 5:30 i chodzenia spać ok 24 spasowałam. Nie zaprowadziłam Mrówek do szkoły i przedszkola (teraz możecie na mnie psy wieszać:P) Byłam/jestem tak zmęczona że już nie mogę. Ledwo chodzę, ledwo piszę i ledwo myslę. Nie wiem czy to zmęczenie, detoks czy co ale jest strasznie.
Dzisiaj już nie wytrzymałam po czterech dniach detoksu i zżarłam dwa lody i wypiłam kawę milkę z dużą ilością mleka. Jutro wracam na dobre tory.
D chodzi teraz na nocki i nie mogę się jakoś wyspać. Brakuje mi go w nocy i śpi ze mną Zosia przez co muszę leżeć na połowie D - bolą mnie plecy!
Mam nadzieję, że ten stan minie bo chciałabym żeby mi się tak chciało jak mi się nie chce.
Jedyne co mi się chce to czytac książki :D Chodzę co tydzień do księgarni i wydaję pieniądze na książki. D juz dostaje szału... Obecnie czytam harrego Pottera - zrobiłam sobie maraton i nie mogę się oderwać :)

6 komentarzy:

  1. Ah książki....:) fortunę zostawiłabym w księgarni. Nie myślałaś o zainwestowaniu w czytnik e bookow? Ja mam od 2 lat do spółki z mężem. Nie wydaję fortuny na książki papierowe, co nie oznacza, że nie kupuję. Dużo ściągam pdf czasem trafi się epub. A jak chcę coś kupić, to staram się wybierać ebooki, zawsze po przeczytaniu zostaje ci np w kompie na wieki ;) ja nie mam w mieszkaniu tyle miejsca na książki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię ebooków ;D Dla mnie to nie książki ja muszę czuć ich zapach, przewracać strony itd :D Też nie mam miejsca w mieszkaniu ale to nic później będę o tym myśleć.

      Usuń
  2. Dlatego ja na diecie nie odrzuciłam całkowicie słodyczy, bo wiem, że 3-4 dni bym wytrwała, ale później "zeżarłabym" wszystko co słodkie, słone i niezdrowe :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też tak mam ale ustaliłam sobie jeden dzień w tygodniu ze słodyczami miała to byc niedziela ale obżarstwo dopadło mnie w piątek :D Już jest dobrze :P

      Usuń
  3. za dużo detoksu co za dużo to nie zdrowo do tego wczesne wstawanie organizm jest wykończony tym jak go traktujesz jesteś okrutna dla siebie można jest wszystko na diecie nawet słodycze ale w miejszych ilościach zamiast tabliczki czekolady weź jedną kostkę... zamiast dużej paczki cipsów weż dwa czipsy lub chipsy warzywne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Detoks już za mną :) Czuję się lżejsza i o to chodziło :) Odespałam i czuję się o wiele lepiej ;)

      Usuń

Bardzo Ci dziękuję za komentarz:)
Jeśli jesteś tu pierwszy raz zostaw swój adres napewno Cię odwiedzimy:)
Obraźliwe komentarze będą natychmiast usuwane.