czwartek, 22 września 2016

Bridget Jones 3

Byłam wczoraj w kinie na Bridget Jones :)
Miałam iść z mamą ale nie wytrzymałam i poszłam sama. Już nie pamiętam kiedy ostatnio się tak śmiałam. Od samego początku do końca skręcałam się ze śmiechu. Brzuch mnie tak bolał że już nie mogłam a w szczękę łapały mnie skurcze. Tak powinny wyglądać wszystkie komedie :D
Zakończenie było idealne. Czytałam wcześniej że sporo osób się zawiodło ale ja byłam wniebowzięta:) Mamę zabieram w przyszłym tygodniu na ten film, z chęcią obejrzę go jeszcze raz.

2 komentarze:

  1. Mnie pozostaje czekać aż będzie na dvd. Jakoś samej nie chce mi się iść na to ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też chciałabym go obejrzeć ale czy sie uda to nikt nie wie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za komentarz:)
Jeśli jesteś tu pierwszy raz zostaw swój adres napewno Cię odwiedzimy:)
Obraźliwe komentarze będą natychmiast usuwane.