środa, 9 marca 2016

Zapalenie płuc :(

Dzisiaj lekarz stwierdził u Zuzi zapalenie płuc. Zosia też nie za dobrze się trzyma - obie mają antybiotyki i mnóstwo innych leków.
Koniec z przedszkolem na miesiąc. Mam dość, naprawdę ręce mi już opadają :(
Jeszcze jak widzę jak one się męczą to już w ogóle mi się chce płakać.
Nie wiem w co ręce włożyć. Dzieci płaczą, marudzą, w kuchni burdel na kółkach, klienci atakują mailami i dowalają kampanie. Musiałam się ukryć póki co bo dziennie potrafią dowalić 200-300 postów a ja do 15 nie wiem w co ręce włożyć.
Masakra jakaś. Liczyłam na wiosnę i koniec z chorobami a tu jak na razie od stycznia non stop coś.
Zaczynam się zastanawiać czy to przedszkole jest nam w ogóle potrzebne.
Idę pracować póki Zosia śpi a Zuzia ogląda bajki na tablecie. 

4 komentarze:

  1. OMG! Trzymajcie się tam! Aż mi się przypomniało, jak ja walczyłam z zapaleniem płuc. Teraz kończę zapalenie zatok i ucha środkowego... tragedia z tymi chorobami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby się szybko skończyły te Wasze choróbska. Zdrówka życzę.
    My póki co pożegnaliśmy choróbska, odpukać tfu tfu. I oby dały nam już wszystkim spokój i przyszła wiosna :)

    Pięknego macie tego kameleona. Pochwal się jakie macie terrarium :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Cię serdecznie.Czytam Twój blog od kilku miesięcy,zaczęłam od początku i właśnie dojechałam do dzisiejszego dnia.Podziwiam Cię jako matkę i kobietę bo ze wszystkim dajesz sobie radę, ogarniasz wszystko perfekcyjnie.Pozdrawiam serdecznie Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło... :D Naprawdę chciało Ci się czytać to wszystko? Podziwiam za wytrwałość i bardzo dziękuję:D

      Usuń

Bardzo Ci dziękuję za komentarz:)
Jeśli jesteś tu pierwszy raz zostaw swój adres napewno Cię odwiedzimy:)
Obraźliwe komentarze będą natychmiast usuwane.