niedziela, 6 marca 2016

Kameleon

Obiecałam zdjęcia kameleona, więc wrzucam :)


Już nie boję się brać gada na ręce, jest bardzo milusiński i spokojny :)
Przestaliśmy go karmić świerszczami, które niemiłosiernie hałasowały i chowały się w korze lub uciekały z terrarium :/
Teraz dostaje szarańcze, jest jej mniej w pudełku ale przynajmniej Rocky sobie z nią radzi, nic nam nie brzęczy w mieszkaniu i nie wygląda tak paskudnie :)
Ostatnio podrasowaliśmy mu terrarium - mam nadzieję, że teraz lepiej się w nim czuje :)

1 komentarz:

  1. Awwww... jestem boski!;)) ja poproszę więcej więcej więcej takich informacji :) marzy mi się kameleon @_@ A dzieci jak reagują?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za komentarz:)
Jeśli jesteś tu pierwszy raz zostaw swój adres napewno Cię odwiedzimy:)
Obraźliwe komentarze będą natychmiast usuwane.